End of the road for Blue Bulls
20 October 2012

The Vodacom Blue Bulls have lost their Currie Cup semi-final against the Sharks in Durban by 20-3.

Sharks flyhalf Patrick Lambie converted five out of six penalties in a brilliant performance in the number 10 jersey, which earned him the Man of the Match award.

The Sharks will have a home final after topping the Currie Cup log and they will face either DHL Western Province or the MTN Golden Lions.

SCORERS

SHARKS – Try: Lwazi Mvovo. Penalties: Patrick Lambie(5)
BLUE BULLS – Penalty: Morne Steyn

Please log in at the top of the page to post comments
Comments
148
net iets vergeet om te noem. Het vanoggend n game in die Heineken cup gekyk en Rory Crocket het dit skiterent gedoen om albei voete te gebruik.
Posted by Leslie on 23 October 2012 11:19
147
#146. Ek dink Hougaard moet net leer om die linker voet te gebruik. In die Bokke span het hy op skrumskakel ook n problem gehad dat hy afgestorm word. As hy kan voet ruil gaan sy skop game moet maklik 80% verbeter want as die opposisie op die omkant lyn le dan skop hy net anderkant om met die ander voet. Net my opinie.
Posted by Leslie on 23 October 2012 11:18
146
Iets wat my baie pla is dat Hougard nou skierlik nie 'n goeie skrumskakel is nie. Die eenigste rede is hy skop nie so goed nie. Dit is vir my baie snaaks dat skrumskakels deesdae al die skopwerk moet doen. Hulle word in 'n patroon ingedruk en hierdie persoon wat soveel ander uitstekende vaardighede het word onderdruk. Hy breek nie meer nie, want hy moet konsentreer om te skop. Die ander spanne het slim geraak en hul plaas groot druk op skrumskakels wat wil skop. Kan iemand vir my die logika verduidelik hoekom skrumskakels deesdae die skopwerk moet doen want hul word beoordeel op die vaardigheid.
Ek dink dit het ook weer tyd geword dat die Bulls die rugby reels leer. Ons kla Saterdag na Saterdag oor die Skeidsregters maar ons is meesal skudig. Ek se dat elke Bul moet elke jaar (voor seisoen) 'n eksamen skryf oor die reels. As hy nie ten minste 80% moet hy herskryf tot hy slaag of hy kan hy nie gekies word nie. Hoe kan jy 'n spel speel as jy nie al die reels ken nie.
Een positiewe aspek is dat ons skrums goed reg gekom het.
Posted by eric6 on 23 October 2012 07:47
145
Het gister die game die eerste keer gekyk want was oorsee. Jammer om te se maar 70% van die strafskoppe kan ons nie vir Mark blameer nie. Miskien was die ander 30% 50-50. Trip ouens wat skop en opvolg, gaan om kant en dan back chat ons die ref heeltyd. Enige ref gaan jou nail as jy heel tyd back chat. Fact is ons het die semi gehaal deur geluk en het nie werklik verdien om daar te wees nie.
Posted by Leslie on 23 October 2012 06:26
144
Muzi. Stop living in the past and give Juandre and Flip a chance, We are in anew era. The boys did well to be in both semi finals, given the fact that we lost a lot of senior players. Juandre has been the best lineout player in South Africa this year. How better does that get. On the note of questioning the ref on Saturday, i can understand his frustration with an incompetent ref. Perhaps he should captain the side as he has been the bull's most consistent player this year.
Posted by Blou Bul Kaapstad on 22 October 2012 21:45
143
Ek het julle gewaarsku oor Mr.Lawrence, en toe stel hy weereens nie teleur nie! 11 Strafskoppe in n ry teen ons moet verseker n wereldrekord wees!!!
Stem saam met alles wat al gese is hieronder. In verband met die uitgedateerde wedstrydplan - ons as ondersteuners sien dit raak, die Nieu Zeeland, Australiese en Britse rugby kenners sien dit raak, maar nie ons afrigters en bestuur nie. Selfs die skeidsregters sien dit raak want hulle sal die 50/50 beslissings gee aan die span wat wil aanval met bal in hand.Ek is ook n groot voorstaander van 10 man rugby, maar net nie die hele tyd nie. Ons moet die ander spanne aan die raai hou met wat ons op die veld gaan doen en die spelers se skills moet gebruik word.
Ek is hoopvol dat die regte besluite gemaak sal word t.o.v. afrigters en hulpafrigters vir volgende jaar. En iemand sal ons skrums en dissipline moet uitsorteer. Maar nou ja, dit is al gevra van die begin van die jaar af en ek het nog geen verbetering gesien nie.
Posted by Loftus123 on 22 October 2012 20:01
142
Nouja, nóg 'n seisoen sonder enige beker vir die Bulle. Ons moet nou maar weer op die juniors hoop. Swak!

Ja, Mark Lawrence was pateties en hy hét 'n invloed op die game gehad, want ons spelers se frustrasie (Melet se pootjie en Jeandre se getjirp, byvoorbeeld) was baie hoog. Hulle het toegelaat dat Lawrence onder hul velle inkruip.

Ja, ons aanslag op die veld is uitgewerk. Hoekom? Want ons kry nie meer genoeg ordentlike balbesit vir ons spoggerige agterspelers om mee te speel nie! Hoogskop en chase werk eenvoudig nie meer nie.

Al wat ek kan sê is dat almal op hierdie blog EN die bestuur van die Blou Bulle moet gaan kyk na die video by hierdie link:

http://www.youtube.com/watch?v=KyI1UQfT6K0&feature=relmfu

DIT menere en dames, is hoe 'n Bloubul legende lyk. Dis spelers soos hy wat ons gemaak het wat ons is vandag. Kom ons los die politiek korrekte gekruip, die pienk truie vir geldmaak en al die sideshows en ons bou weer 'n span wat die erfenis van die BLOU BUL vorentoe kan dra.

Al ons oponente is veronderstel om ons te haat en bang te wees vir ons (om dieselfde redes) -- hulle is nie veronderstel om ons as 'n spul sit-en-p1s moffies uit te lag nie!!!!

Laat die BLOU BUL VAN DIE NOORDE herrys, of betaal die prys soos die Leeus binne enkele seisoene!!
Posted by Houtoog on 22 October 2012 15:18
141
die springbokke is uit die wereld beker geblaas deur n skeidsregter en die bulle is uit n finaal uit geblaas -so kan jy geen momentum opbou en in jou spel patroon inkom is maar raar maar waar-al wat tel is ons het verloor -darem is daar volgende jaar weer
Posted by louisk on 22 October 2012 14:52
140
Juniors se tye Saterdag op SuperSport 1:

11:50 - 13:50 Rugby Absa U19: A Section Final - Dhl Western Province v Vodacom Blue Bulls
13:50 - 16:00 Rugby Absa Under 21 A Section Final - Dhl Western Province v Vodacom Blue Bulls
Posted by DIE BLOU BAAS on 22 October 2012 14:38
139
Die Bulle het Saterdag weereens teen Lawrence se fluitjie gespeel. As alle momentum weggeblaas word, dan kan mens niks doen nie. Elke keer as die Bulle naby gekom het kon die Sharks die bal op die grond speel. 15 v 3 strafskoppe met 3 minute oor vertel die volle verhaal. Miskien het ons nie die Sharks oordonder nie, ons het nie foutloos gespeel nie, maar met 9 - 0 agter net na halftyd was ons op hulle lyn en ML het ons befoeter. Bulle wen nooit as hy blaas as ons teen Sharks speel nie. Helfde van daai scrum penalties kon enige kant toe gegaan het en die ander moes Bulls penalties gewees het. Die ou is 'n skande. Geen wonder die spelers is so gefrustreerd nie. Skeidregters het 'n baie groter invloed op die game as wat meeste ondersteuners toegee. Bulle was miskien nie die beste nie, maar ons het verseker verdien om in die game te gebly het sonder sy fluitjie ...
Posted by Lucha Bull on 22 October 2012 14:19
138
Ek het hier onder genoem dat dit dalk goed sal wees as Nollis Marais die nuwe CB afrigter word, maar ek het weer gedink en wonder nou of dit nie juis 'n goeie ding sal wees as iemand ingebring word wat heeltemal anders dink as ons huidige afrigters om beide die super- en CB span af te rig nie ? Hierdie storie van een afrigter vir CB en ander een vir superrugby is 'n klomp bollie, g'n wonder ons het amper in die 2de liga ge-eindig nie.

Dit lyk my al die afrigters en spelers na die HM era het vasgehak met daardie een spelpatroon wat gebruik sal word ongeag dat ander spanne dit nou al 2/3 jaar gelede uitgewerk het. Die 2 beste bewyse hierdie jaar was die CB wedstryd teen die WP op Nuweland, toe ons 40 punte agter is, vinnige balbesit kry en .... toe skop Fouche die bal in die lug op, nie waar nie, op die WP se kwartlyn van alle plekke !!! Lagwekkend maar tragies.

Tweede bewys is Saterdag teen die Sharks, 20-3 agter maar ons skakelpaar skop nog steeds balle weg asof ons voor is ??? Al so ge-indoktroneer kan nie hardlooprugby speel nie.

Ek is eintlik 'n tradisionalis, kom uit die nie-professionele era, maar as spelers kan kom en gaan waar die geld is, en lojaliteit nie meer die hoogste vereiste nie, maar bloot om te wen, dan dink ek die tyd het aangebreek om totaal nuwe bloed in te bring by die afrigtingskorps.

Iemand soos 'n Nic Mallet of 'n John Mitchell, wat nie enige favourites in die span sal aanhou speel op grond van vorm van die verlede nie, wat die manne sal vasvat, en nuwe dinge en VERAL 'n nuwe wedstrydplan of twee sal inbring.

Met al die talent wat ons het kort ons nou net goeie afrigters wat nuut dink oor die spel, nie in die HM box vasgevang bly nie.

Jammer, maar dit is al hoe ons ontslae gaan raak van die HM denke, wat baie goed was 5 jaar gelede, maar nie in vandag se rugby enige bekers gaan wen nie, soos die laaste 2 jaar bewys het, en ook die springbok rugby van vanjaar.

Nuwe afrigters = nuwe wedstrydplan = goeie spelers wat dan hulle eie game kan speel, bv. 'n Jano en Hougaard wat wil aanval, nie heeltyd alles wil wegskop nie.
Posted by bendiebul on 22 October 2012 14:13
137
Dag blou bul spanmaats.
Wel, waar begin n mens, die seisoen en jaar was eenvoudig net nie n goeie een nie.ek is net so dissapointed met die result saterdag, maar moet eerlik wees, nie gedink ons kon nie, Ja lawrence het vir my voor gekom asof hy ons straf net omdat hy so voel, en ek glo dat dit n helse klomp momentum van ons af weg geneem het, maar lets be honoust, ons het nie naastby goed genoeg gespeel om te wen nie, nie saterdag nie, en ook nie die hele seisoen nie. ek het al voorheen op die blog gese dat ek reken ons wend nie ons talentvolle spelers reg aan nie, daar is aspekte van die skop en storm tegniek wat wel sin maak,(as iemand wil weet hoekom ek so se vra my, ek sal verduidelik in n ander post) maar dit wil voorkom asof ons nie slim genoeg is of n plan-b het wat ons gebruik as dinge nie werk nie, die result is ons kom onnosel voor, die ouens hol in die verdeigers vas soos n klomp osse, again, ek verstaan hoekom dit somtyds nodig is, maar om die hele tyd met dit voort te gaan is DOM.
ek het al voorheen gese op die blog dat ons baie spesiale spelers het en aankoop, manne soos Johan Sadie en lionel cronje, maar ons gameplan wat ons op die ouens vorseer "Coach" die natuurlikke vernuf uit hulle uit, daai ouens weet hoe om n gap te maak of slaan, maar die game plan se, skop en storm of dwing n ruck af, met die volgende groep forwards wat 2m van die voordeel lyn af die bal van die ruck af kry en ook geen vooreit gang maak nie, hoekom staan hulle so vlak, ek meen, as jy n groot massiewe man soos kruger kry en dat hy van 7m af met spoed op die bal af kom, gaan ons verseker oor die voordeel lyn kom, never mind dalk die tackle breuk nie, maar nie, die ouens staan stil as hulle die bal ontvang.

ons gaan seriously moet kyk na ons spel patroon as ons ooit weer kompeterend wil wees, die hele wereld evolve met die spel, ons nie...,
Posted by MasterDB on 22 October 2012 14:11
136
ek sine Morne en Mellet is gecite. Mellet vir die domste trip en Morne for striking an opponent???
Posted by Nitronic on 22 October 2012 13:52
135
gaan die super15 ouens weer Goerge toe vir hulle oefenkamp?
Posted by louisk on 22 October 2012 13:39
134
ek sien supersport wys die games saterdag
Posted by louisk on 22 October 2012 13:33
133
@131 Kaapse Blou Bul, jy maak n goeie punt oor spanne wat n skeidsregter moet oorwin. Die All Blacks laat hulle afsit deur n skeidsregter nie, maar by gesê die All Blacks pas hulle gameplan aan as dit moet gedurende n wedstryd en lyk my ons sukkel daarmee. As ons begin met een plan dan gaan ons enduit daarmee al sien ons dit werk nie.
Posted by BillyO on 22 October 2012 13:27
132
Die Bulle het baie goeie talentvolle spelers in Saterdag se span gehad wat miskien net verkeerd aangewend word en een of twee spelers wat ek n ander voorkeur voor het. Maar as jy wil wen moet jy met guts speel en n werklike wil om te wen en dit was Saterdag nie te bespeur in ons span behalwe vir twee of drie kort periodes in die wedstryd. Ek het niks persoonlik teen Jaques Potgieter nie, hy is n sterk vinnige speler, maar "stampkar rugby" werk nie, eerder n CJ Stander wat darem n entjie vorder en momentum bou en ook nog n paar balle kan steel.
Posted by BillyO on 22 October 2012 13:14
131
Indien die wedstrydplan (Soos altyd) hoogskop en storm was, was die skoppe onakkuraat en noemand het druk opgesit nie. Die Haaie het geweet wat die plan gaan wees (Want dit is altyd die plan) en het munt geslaan uit die onakkurate uitvoering van die plan. Mark Lourens het die Haaie se halfgebied goed verdedig met sy onkonsekwentheid en die Bulle het hom gehelp met patetiese hanteerwerk. (Hoe moet hulle ook leer hanteer as hulle heel jaar die bal wegskop?) Ek dink die probleem in die Bulle se kamp is dat hulle dink hulle is so goed soos hulle dink hulle is en nie so goed soos hulle vertoon nie. Kampioen spanne moet skeidsregters ook kan wen, vra maar vir almal wat al bekers gewen het. Ons hoop nou die /19 en/20 spanne kan vir ons bekers in die kas sit, baie geluk aan hulle met die jaar se harde werk, en prestasie. Wel gedaan Haaie, gaan vreet nou die WP en maak my jaar!
Posted by Kaapse Blou Bul on 22 October 2012 13:13
130
Jong generasie Bulle gaan nie onthou word as hulle in dié skadu’s moet bly speel
2012-10-21 20:34
ArtikelopsiesDeelKry Beeld op
Marco Botha
DURBAN. – Ou geeste spook nog op Loftus Versfeld, en die tyd het aangebreek om hulle te verjaag.

Want Francois Hougaard is geen Fourie du Preez nie. Hy is wel ’n uitstekende Francois Hougaard. En Jacques Potgieter is geen Pedrie Wannenburg of Danie Rossouw nie. Maar hy’t ’n lyf wat sekerlik tot meer in staat is?

En wat help dit Bjorn Basson kan byna enige bal uit die lug pluk, as die Bulle se onakkurate lanseerwerk dit vir hom onmoontlik maak om dit te doen?

Gegewe die gesukkel daarmee is dié Alfa-&-Omega-patroon van die Bulle tans ’n groter dobbelspel as ’n wedstrydwenner. Dit het verlede week teen die Leeus gewerk, maar Saterdag, toe dit veral saakgemaak het, klaaglik misluk.

Nadat Nieu-Seeland die Bokke onlangs en die Haaie die Bulle Saterdag met meer spaarsamig, dog knapper uitgevoerde hangskoppe geklop het, is dit tyd dat die Bulle hul primêre en sekondêre geloof in hierdie patroon heroorweeg.

Volgens die Bul-breier, Pine Pienaar, het die Haaie se sege by ’n knapper skopwedstryd begin, maar dis nie al wat die Durbaniete goed gedoen het nie.

Sy kaptein, Dewald Potgieter, het dit beaam: “Jy weet jy moet in die regte gebiede speel en jy weet jy moet by jou skoppatroon hou. Dit (gebiedsvoordeel) is altyd die eerste doelwit, en van daar af begin jy aanval.

“Die Haaie het dit gedoen en gebiedsvoordeel beheer. Dit is iets wat ons nie gedoen het nie, en dan begin jy die druk voel – veral wanneer jy agter raak,” het hy gesê.

Die vraag is dus wat Plan?B op die aanval is as die Bulle onder druk begin skop eerder as om op die voorvoet luglangs te speel.

Jacques Potgieter het byvoorbeeld Saterdag ’n swak wedstryd gehad, waarna die ganse ketting geknoop het weens ’n onvermoë om van die agtervoet af aan te pas.

Is dít werklik nodig as daar spelers soos Hougaard en ’n breier soos Pienaar is, wat ook glo dat gebiedsvoordeel nie net van die skopvoet af verkry kan word nie, maar ook vanaf die aftrapvoet?

Die Bulle moet die Du Preez’s, Wannenburgs, Rossouws en ou Bothas “laat gaan” sodat die Hougaards, Potgieters, nuwe Bothas, Serfonteins, Blommetjies, én Pollards ’n nuwe hoofstuk en Blou Bul-identiteit kan skryf.
Posted by Bullebakkies on 22 October 2012 13:10
129
Dit is tyd dat die Bulle moet aanbeweeg. Die HM era is verby en die nuwe geslag afrigters moet hulle eie bloudruk ontwikkel en hulle moet die spelers toelaat om na hulle sterkpunte te speel. Indien nie, gaan ons 'n uittog van spelers sien met Hougaard waarskynlik heel voor in die tou.

Ek sien Darryl Gibson is nie meer betrokke by die Crusaders nie. Hy wil meer wees as net 'n verdedigings/agterlyn afrigter. Dit is nou 'n geleentheid wat die Bulle nie kan mis nie. Ek kan my indink wat hy sal kan uitrig met 'n agterlyn van: Beyers, Basson, Small-Smith, Serfontein/Olivier, Engelbrech, Cronje en Hougaard.
Posted by Poepindieketel on 22 October 2012 13:08
128
Mark Lawrence should not be able to get away with this - this is not the first time he has penalised us for nothing - he should be brought to taks - unfairness and constant favouritism is not the sign of a professional coach - don't let him ref any more Bulls games!!
Posted by BullsRbest on 22 October 2012 13:07
127
Daar is lyk my honderde teorieë oor hoe ons nou nie in die Currie Cup final is nie. Mense jy hoef nie n rugby genious te wees om te weet dat wen rugby begin by n vastevyf wat absoluut domineer, daarsonder kan jy maar n Daniel Carter ook op losskakel hê, hy sal ook sukkel en so ook sy hele agterlyn.
Posted by BillyO on 22 October 2012 13:00
126
Hoekom word daar nie rondom die sterk punte van die spelers n gameplan in plek gebring nie,n man soos Pierre Spies hou van spasie en in daai spasie is hy gevaarlik skep sulke geleenthede waar n speler tot sy sterk punt voordeel kan trek,ek se nie net om die plan om net Pierre te beplan nie maar na elkeen van die 15 en 22 speler se sterk punte, gee elkeen om in die game sy staal te wys en geleenthede sal opduik om punte aan te teken,
Ja ek weet dis maklik gese,maar ons gaan nou rus en afrigters kan gaan dink en beplan oor die toekoms en hoe ons die jare voorentoe gaan speel ek gee maar net my klein mening
Posted by Bloudna's on 22 October 2012 12:50
125
@115 Joffey - - I'm also a big Arsenal fan and,as you can imagine, have had a rather depressing weekend. There are many similarities between the Gunners and the Bulls as they tend to disappoint when one least expects them to do so. However I must admit that the Prof has more gumption than FL and PP together.
Posted by Gooner on 22 October 2012 12:40
124
Wanneeer gaan die Bulls leer dat Morne sonder FdP is average, ons moet verander, waarop koop julle al die senters as julle nooit die ball pass nie. Ons is moeg vir die skop en jaag , stop dit asb. Julle het cc laat verby gaan sonder om aan julle game plan te werk. selfs WP het verander van net defence na hardloop. Julle skop nog steeds elke bal weg. Daar was seker 6games in S15 met 5min speeltyd oor , en agter op punte dan skop julle die bT5N bal weg

,
Posted by capebull on 22 October 2012 12:08
123
Die seisoen is verby. Lekker rus manne en ernstig besin BBRU Bestuur.

'n Laaste opmerking-Mark Lawrence is (volgens Media 24) in beheer vd evaluering en "opleiding" van jong skeidsregters-ai jai jai.
Posted by Bloubosvelder on 22 October 2012 11:49
122
Almal wil hierdie disaster voor Pine se deur gaan gooi. Ek dink die probleem begin veel hoer as hy. Verlede jaar was ek beindruk met wat hy probeer het in die CC al was die eindresultaat swak - hoofsaaklik weens die gebrek aan 'n goeie 9/10. Onthou ons het begin met Brummer/Boshoff en daai skrumskakel wie se naam ek uit my onderbewuste gesluit het. Ons het meer gehardloop met die bal en offload in die tackle is probeer. Hy het ook 'n paar dinge probeer met spankeuses. In die Vodacom Beker onder Pine het ons soorgelyke spel gespeel, onthou net ons het teen 'n CC Griekwa span gespeel met 'n Varsity Beker span aangesien omtrent 6 ouens wat moes speel in NS was op S15 backup. Ons het ook in die begin van die S15 meer wyd gespeel, maar toe ons afrigters elke tweede week by die Bokke deurbring het die trein die spoor totaal verlaat. Ons het teruggekeer na die ou konserwatiewe plan wat ook oorgedra is na die CC. Ook terug na die geweldig konserwatiewe spankeuses. Asof iemand vir Pine gese het wie hy moet kies en hoe hy moet speel. Ek dink as hy net uitgelos is kon ons beter in die CC gevaar het. Ek dink Nollis word redelik vrye teuls gegee en dis hoekom daar sukses is. Daar moet radikale verandering wees. Ons kan nie voortgaan om die opponent van keuse te wees nie. Ons het baie spelers wat ten minste kompeterend kan wees as hulle reg gerbruik word. Go Juniors!
Posted by Blou Vlam on 22 October 2012 11:35
121
Post 75: Ek maak n aantekining............
Posted by Ligblou Baron on 22 October 2012 11:33
120
#118 - Bly om te sien eks nie die enigste wat so voel nie.
Bestuur moet aanvaar dat daar is probleme - nog 'n Q & A sessie gan nie help nie.
Kort nou AKSIE!
Hulle moet besef dat ons as ondersteuners het ook 'n se!
Ons betaal aan die einde van die dag ons seisoenkaartjies / wedstrydkaartjies , en ek kan nie op die oomblik sien dat ek enigsins loftus toe gan 2013 as daar nie drastiese veranderinge is nie.
Moet die Stadion leeg loop voor die reaksie gan wees vanaf die bestuur? Of gan hul pro-aktief optree?
Posted by Andre Jnr on 22 October 2012 11:27
119
Hoe swak was ons senters?
Hulle kon nie een 'n bal vang al het hulle lewens daarvan afgehang nie
Posted by Bomskok on 22 October 2012 10:54
118
Ek lees al die posts hieronder en besef dat ons eintlik almal saam stem oor wat verkeerd is. Dit is net dat sommiges verkies om die blaam te skuif vir watter rede ookal en ander verstrengel raak in emosie en passie. Die naakte waarheid is dit. Ons spelers maak te veel basiese foute- dissipliner, hantering en takties. Elke keer as 'n bal op die grond beland staan jy besit en of momentum af en trek jy druk na jou aan.

Indien jou spelpatroon vooraf bepaal is om sowel skoppe as baldra en bal wyd skuif in te sluit en jy slaan elke bal wat jy dra en wil skuif aan, bly daar net skoppe oor, so wie se blaam is dit dat die skoppe oorheersend word. Net die spelers self. Die coach kan nie die balle vir die spelers vang ook nie. En die nadeel van dit allles is dat jou losskakel onder geweldige druk kom.

Punt is, ons moet gaan kyk wat veroorsaak dat ons nie behoorlik hanteer nie. Dit kan tog net swak oog-hand koordinasie of die opbou van druk wees wat deurkom en 'n invloed het op spelers se hantering en maak dat spelers wil gryp na die bal eerder as speel met hom, of laastens, 'n gebrek aan fokus. Hoeveel van dit kan voor die coach se deur gele word? Hy kan net werk met wat hy het en soms vat sulke dinge langer om deur te trek, veral as ervaring ontbreek, en in ons pan is dit 'n luxury wat ons nie het nie.

Dit is waarom ek volhou dat ons span se' make-up' nie reg is nie. Daar is nie genoeg ou hande en veral ou koppe nie. Onthou, die nucleus van die span is uitgeruk met die spelerverliese laasjaar. Dit help niks om te redeneer die opposisie het ook jong manne nie. Dit gaan oor kombinasies binne die spelpatroon, en ons patroon vereis 'n gefokusde yster vaste vyf. En hulle is weg, so nou moet ons soek na ander sterktes. En dan kan 'n mens ook nie die coach blameer as hysoos HM sekere posisionele veranderinge probeer nie.

Iemand het uitgewys dat die bal 4 keer na JJ toe is en hy het 4 keer aangeslaan. Dit beteken bloot dat as jy nie skop nie kom die bal nooit by die vleuels nie. So ons probleem is ons vleuels kry die balle oorwegend van skoppe af en as jou skopper die dag af is is jy in die pekel. Netso as jou vleuels nie die skoppe terugwen nie. As jy op die koop toe swak hanteer of nie probeer nie, het jy geen plan hoegenaamd nie. So wat doen die coach?

Maar ek stem saam ons moet maniere vind om ons voorspelbaarheid teen te werk, en al manier is om hantering op te skerp. Ek glo dat in HM se tyd was die benadering meer kontakgeorienteerd, maw ons het meer direk gespeel, so ons was nie so afhanklik van hantering nie, want die bal is nie so gereeld wyer geskuif nie. Maar toe hou almal mos vol ons raak te voorspelbaar.

Dit is juis omdat Pine die spel soms wyer wil speel dat ons probleme het, en dit is nie dat ons dit nie soms regkry nie, inteendeel, ons het van die mooiste driee gedruk hierdie jaar, maar ons is nog nie konstant en 'consistent' nie. Ons 'click' elke tweede game soort van, en 'n mens moet bly glo dat dit sal beter word met tyd, of ons moet terugkeer na wat voorheen gewerk het, maar dan moet ons die hele spelerskorps verander terug na 'n oorwegend voorspeler game, en dan is manne soos Serfontein, Swanepoel, JJ, en Smal-Smith oorbodig.

Ek se nee, ons het reeds die opofferin gemaak hierdie jaar. Ons moet net volhard met waarheen ons op pad is. En Pine is dan 'n noodsaaklikheid, nes Slaptjips.
Posted by Crit on 22 October 2012 10:54
117
Is teleurgesteld in die Bulle se verdediging en swak hanteer foute. Ons het geleenthied gehad om ten minste kompeterend te wees op die telbord. Mnr Lawrence het verseker die game bietjie van ons weg gevat met BAIE swak besluite, maar dis seker nie 'n verskoning nie. Die Bulle het so baie jong talent, en kan verseker groot dinge laat gebeur kom Super Rugby. Al wat ons nou kan doen is wag en kyk of die bestuur die regte besluite sal, of moet ek eerder se kan maak.
Posted by bulbaas on 22 October 2012 10:54
116
Last year i gave Pine Pienaar the benefit of the doubt because our currie cup was disrupted by the Bees Roux saga. Now,after 2 dissapointing vodacom campaigns and 2 currie cup campaigns, it has to be the end of the road for him???!!!! Our head of coaching, Frans Ludeke also has to be in the firing line as he is responsible for all coaches at the BBRU. We can have all the upcoming talent in the world, these two guys cannot take us forward and bring us success. Not sure what @BB23 learnt at the leadership summit in London, but hopefully he learnt that onfield success is vital for any sports team. Hopefully he does the right thing and the coaches are held accountable and action taken. We need a new mind set when it comes to our coaching staff or we will be talking about the same thing come October 2013.
Posted by adibull on 22 October 2012 10:26
115
Overall grade: D

Maths: C

An inability to report accurate figures on a regular basis demonstrates not only a fundamental problem in the Bulls ability to count, also the lack of realizing when to kick and when to run with the ball. The Bulls let themselves down again by demonstrating that they could not quite work out how many points were needed to ensure a match was safe. Much work is required in basic maths.

Sprinbokism: C

The Bulls have always shown tremendous abilities to blood new star players, and then turn them into Springboks. Despite managing to discover the future of Springbok rugby through the ranks of the U19 / U21 levels, it is well known that the core of young Bok players came from the Sharks and Stormers this year. While players such as Etzebeth, Coetzee, Rhule, Jordaan and numerous others have excelled in their respective teams, junior player of the year Jan Serfontein was left in the cold alongside players such as Ulrich Beyers, Lionel Cronje and others.

Religious studies: F

Showed no belief in anything, refused to learn what ‘believe’ means, and were often found practicing idolization, worshipping the heroes of yesteryear. Showed no respect for the blue jersey, and got taught a valuable lesson by the Lions players (who have had so much taken away from them) that pride means a lot, that it means playing for each other.

Science: C
The Bulls experiment was shown to be flawed although still retains initial promise. But the fact that they sign players only to leave them pondering about their future while allowing out of form players who clearly can’t produce the goods anymore leaves the Bulls lacking in the science department.

Information technology: B

The Bulls showed their ability to embrace new media with players actively embracing the world of Twitter. Found wanting in the area of public relations, when fans wanted answers, they remained silent and left a lot fans mulling over the future of the union. The Bulls have shown potential and have gone boldly where no other team dares to go, play in pink, and while the core of “macho” men condemn the market strategy, a lot of clubs in the foreseeable future will also turn to pink in order to take advantage of the “marketing scheme”

History: E

The Bulls failed miserably in this, a union with so much history nearly made it in the books for the wrong reasons, a playoff in the promotion relegation battle would have been a bridge too far for many supporters.

Geography: D

Must try harder. While being able to determine where the try line is in relation where other significant land marks such as defending your own try line, 22. The Bulls repeatedly showed a reluctance to go around the defence, and instead, attempted to go through them, even still believed that kicking the ball as high as they can, could somehow change that statistic.

An amazing ability to misplace kicks leads me to believe that a new compass might be required.

PE: C

More effort required. Having all the fitness in the world is no use if you don’t actually use it when playing.

Attitude: Poor. EXTREMELY POOR in fact LETHARGIC

Timekeeping: Often failed to turn up on time, or at all. When they did turn up, often left early. Players had no idea what the time is/was surely Pine Pienaar’s and Ludeke’s time is also up????

Notes: Overall a very disappointing report card for the Bulls, what is left for them is to salvage the image of the union and put forward a “plan” that could take the team forward. Leadership is questionable in the camp. While the core of management left the Bulls for the Springboks, that cannot be used as an excuse anymore. The proof is in the pudding that both Ludeke and Pienaar cannot live up to the potential of the Bulls. The Bulls are a team that prosper of winning trophies and are expected by many to at least make a final. Not be regarded as push-overs which in fact has been the trend for the last two years. From 2010 Super champions to a scare of playing the EP Kings for the promotion/relegation, where did it all go wrong?
PS: As a big Arsenal fan, this report card from ladyarse illustrates the direct resemblance between the Bulls and Arsenal (the lack of silverware and ambition)


Posted by Joffey on 22 October 2012 10:08
114
O ja, dan wil ek net ook laastens sê, Mark Lawrence was beslis my "Man of the Match". Die man het weereens vir my bewys hy is nou eenmaal 'n TV ref wat van die kollig hou.
Posted by Honibal on 22 October 2012 10:04
113
Ek weet nie veel van rugby af nie, maar wat ek wel weet is dat ons deur 'n paar "dips" die jaar gegaan het, nl.:

1. Die verlies van 'n groot groep spelers met ongelooflike talent aan die einde van 2011;
2. Die verloor teen die Blues op Loftus. Ek dink die verloor het die Bulls seer gemaak;
3. Die verlies van 'n groot groep van kundiges toe Heyneke Meyer as Bok afrigter aangestel is;
4. Die onvermoe van jong spelers om deur die CC en selfs die Vodacom Cup hande te kon opsteek

Dat die Bulle sal opstaan is 'n gegewe.

Sterkte vir 2013 en die wat nie deel is van die jaareind Bok toer nie, moet die rus geniet.
Posted by Honibal on 22 October 2012 10:02
112
Nie verskonings nie. Ons was net nie goed genoeg nie. Daar is egter dinge waarna gekyk moet word. Die Bulle moes onder begin. Feitlik die hele afrigtingspan is weg na die Springbokke toe, ons groot staatmakerspelers van baie jare is weg. Enige ander span sou struikel onder die omstandighede. Ek is trots op die Bulle se veggees om tog nog deur te dring na die halfeindstryd. Hulle het hard gewerk om die op-kurwe te bereik. Jammer dat Mark Lawrence so een-ogig was. Dit het veral die jong spelers frustreer en dissipline is daarmee heen. Die Blou Bulle is weer volgende jaar terug waar hulle hoort. Altyd 'n trotse Blou Bul!
Posted by rara77 on 22 October 2012 09:52
111
Ek was laasweek maar stil, want ek het stilweg geweet 'n mens wen nie sommer die CB as jy die hele jaar sukkel en strompel om goeie rugby te speel nie. Ja, hier diep binne jou hoop jy vir 'n wonderwerk, maar dit gebeur net so 1 keer in 30 jaar dat 'n span wat heeltemal plat is sulke uitspeelwedstryde wen. Gewoonlik is dit die spanne wat deur die jaar goed vertoon wat die finale haal, soos Saterdag se finaal gaan wys.

OBE by #108 raak 'n belangrike saak aan wat my laat wonder: hoekom kan 'n Lambie op 19 reeds superrugby speel vir die Sharks, so ook 'n Jantjes vir die Leeus, en 'n Etzebeth vir die Stormers, maar in blou bul land waar 'n Naas Botha op 19 amok begin maak het, moet jy eers 22 of 23 word voor jy begin deurkom vir 'groot rugby' ?

Na die WB Bokkies rugby hierdie jaar, moes Jan Serfontein dadelik in die CB span gesit word en daar gehou word, dat hy 'n paar wedstryde maar kleitrap, maar teen hierdie tyd sou hy gesout gewees het vir superrugby. Die ouens wat wel gespeel het, JJE en Venter het ook maar kleigetrap en nie goed vertoon nie. So ons beplanning vir superrugby is klaar weer 'n seisoen agter.

As jy kyk na ons talent, dan is dit volop, maar 'n goeie klomp jongspelers kort 'n maestro of 3 om hul op te bou tot 'n kampioenspan, dit het ons gehad in HM, FDP en VM. Maar nou is daar tans niemand nie, daar is nie afrigters en spelers wat daardie gaping vul nie. Dinge lyk maar mistroostig vir volgende jaar. Ja, ons sal aanhou die gemiddelde spanne wen, en op Loftus die goeie spanne so nou en dan, maar het ons hierdie jaar een goeie span weg van die huis gewen ? Nee.

Die feit dat ons junior spanne jaar na jaar goed doen, maar as hul senior rugby begin speel, uit die bus val, moet tog uitwys dat daar iets fout is by die senior afrigters. Maak dit eenvoudig: as 0/21's beker wen, maak Nollis CB afrigter, dat hy die span verder kan vat. Dit was die fout wat ons nou nog voor betaal - deur Nico Serfontein nie die CB span te gegee het 'n paar jaar gelede nie, ons sou dalk nog 'n CB of 2 gehad het as hy nog hier was ?

Hier is hoe ek die toekoms sien, maar ja, ek weet dit gaan nie gebeur nie, ons is volgende jaar weer terug by 'kick and chase' en hoop iets gebeur:

15) Beyers
14) Hougaard
13) WS Smith
12) Jan
11) Basson
10) Pollard
9) Jano

8) Arno
7) Jandre
6) Dewald
5) Flip
4) Willemse
3) Kirsten
2) Chili (kapt)
1) Marcel

16) Willie
17) Werner
18) Dean
19) Steenkamp
20) JP
21) Visser (reserwe losskakel)
22) Akona

Hoofafrigter: Nollis Marais
Voorspeler-afrigter: Victor Matfield
Agterspeler-afrigter: Fourie du Preez
Spanbestuuder: Wynie !
Posted by bendiebul on 22 October 2012 09:34
110
Ons het Wynand Olivier saterdag baie gemis.Mark Lawrence was n shocker maar nie die rede vir ons verloor nie,hy was so onkonsekwent soos kan kom..Dit is ook nie Pine se skuld as ons balle in kontak verloor nie,aanslaan nie,swak dissipline het nie,nie kan tackle nie.Die sharks het nie eers met al hulle springbokke begin nie en vir my het Dewald Piotgieter sy hart uitgespeel sonder hulp.Wat met ons stutte en agterlyn aangaan sal net hulle weet.Wat doen die Sharks reg want hulle het net soveel Springbokke afgestaan.Net n laaste versoek aan BB23---laat die afrigters tog die blog lees want al die bloggers kan tog nie alleen elke saterdag dieselfde foute oor en oor sien nie en die afrigters sien dit nie.Vir altyd n BULLE ONDERSTEUNER,maar saterdag het seer gemaak.My voorspelling vir saterdag is dat die WP die CC gaan wen
Posted by Anti Province on 22 October 2012 09:13
109
Behalwe vir Morne en in 'n mate Hougie, was Sadie en Engelbrecht wragtag die teleurstellings van die seisoen.
JJ was hopeloos saterdag. Was die oomblik dalk vir hom te groot?

Wat is dit met ons loskop stutte en hul disipline. lyk of hulle koppe hulle los (pun intended!!!)
Posted by Old Blue Eyes on 22 October 2012 09:09
108
Ek het saam "n goeie vriend vam my wat 'n groot sharks supporter is die game gekyk en selfs hy het saamgestem dat Lawrence swak blaas. Die strafskoppe teen ons was dalk geregverdig, maar hy het baie van die sharks misgekyk. Selfs die kommentators (veral Bobby) het van sy beslissings bevraagteken.

dit gesê, ek dink die beste span het egter gewen. 'n Mens kan Pine nie die skuld gee as die spelers nie die game plan akkuraat uitvoer nie, maar ons kan hom die skuld gee dat die regte spelers nie daar is nie.

Ons junior spanne is nou al die afgelope 9- 10 jaar elke jaar in die semis en?of fianle en het die meeste trofees gewen van enige ander unie. Selfs in die Vodacom beker het osn die beste rekord sedert die instelling daarvan. Dit beteken ons strukture is in plek t.o.v. spelers EN AFRIGTERS. Hoekom is Nico Serfontein nie 'n kans gegee om die CC span af te rig nie en is dit regtig nodig om verskillende afrigters te hê vir die super span en CC span.

Doe o19 en o21 speel regtig goeie rugby en is baie goed afgerig. Paul Anthony het as skole afrigter en Cravenweek afrigter sukses behaal en anders as Pine is hy nie meer 'n "laaitie" nie. Hoe lank nog voordat Paul en Nollis Marais deur ander unies opgeraap gaan word?

Ander unies waag met jong spelers en dit werk vir hulle. In die o'21 groep is daar briljante agterspers, Serfontein, Smaal-Smith, Bosch, Beyers, Van Wyk, Skosan, Ismaail, en dan nog blommetjies, Visser en Cronje wat die potensiaal het om enige span aan flarde te hardloop, kyk maar hoe doen doen o21 dit.

Is dit nie tyd dat die bestuur en afrigter korps 'n ernstige "selfondersoek". moet doen en dalk 'n patroon begin speel wat ons spelers pas nie? Marco Bothe se berig in Beeld vanoggend som dit baie mooi op. Hougaartd en Basson se talente word gemors in ons huidige spelpatroon. Serfontein, Smal-Smith, Beyers en Dries Swanepoel sin gaan ook gemors word.

Posted by Old Blue Eyes on 22 October 2012 09:06
107
al was die veld nat -ons agterlyn het geen ritme waneer sien ons bewegings op vol spoed senters wat lyne sny soos daai mapoo van die lions hoekom moet ons net aan n goei vaste een huid het wanneer begin die agterlyn gevrees word
Posted by louisk on 22 October 2012 08:58
106
ag wat laat die ouens nou so ietwat van n breuk vat dan sien ons hoe ons volgende jaar trug kom-
Posted by louisk on 22 October 2012 08:56
105
Ek stem saam Nitronic! BBRU het baie goeie aanvallende jong spelers soos Hougie/Serfontein/Small-Smith/Basson/Blommetjies/Visser om maar net n paar te noem. Maar as jy sulke spelers aankoop moet jy jou wedstrydplan aanpas om die beste uit daardie spelers te kry, en dit het ons bestuur en afrigters nog nie gesnap nie. Kom ons hoop FL kom tot nuwe insigte in die 4 maande tot S15 begin!!!!!!!!!
Posted by Bullebakkies on 22 October 2012 08:53
104
http://www.beeld.com/Sport/Rugby/Jong-generasie-Bulle-gaan-nie-onthou-word-as-hulle-in-die-skadus-moet-bly-speel-20121021

Even die Beeld kan sien ons moet aanpas.

Net as ons lyk of ons 1 stappie vorentoe (wen teen leeus) gee , dan vat ons weer 20 stappies terug
Posted by Nitronic on 22 October 2012 08:17
103
@102 ek hoor wat jy se maar, ons ondersteuners word al klaar gesien as om altyd die ref die skuld te gee vir n verloor. Imagine wat dit gaan doen aan ons. Nee dankie ek sal die verloor vat op die chin. Die ref het daartoe bygedra vir die verloor maar die grootste vynand was onsself, ons coach, en ons game plan. Ons is eenvoudig op die oomblik die joke van SA Rugby, of miskien wereld rugby omdat ons dood eenvoudig nie kan aanpas.
Posted by Nitronic on 22 October 2012 08:15
102
My vraag aan BB bestuur is dit - Gaan julle amptelik beswaar maak teen Mark Lawrence se blatante verneuk of gaan dit maar net daar gelos word? Daar is nie plek in die sport vir beamptes wat blatant een span bo 'n ander bevoordeel nie en die man moet in die pad gesteek word. Wys vir 'n slag aan julle ondersteuners dat julle guts het en lê amptelik 'n klag.
Posted by RuggaFanToo on 22 October 2012 07:49
101
@100 bullsrbest agree 100% we are totally predictable and we played right into the Sharks's hand. Morne's kicks was easy fieldable by the back three of the Sharks. Our game plan, coaches are really pathethic.
Posted by Nitronic on 22 October 2012 07:49
100
I am not even going to go into all the rugby websites today as I usually do when I come into the office - I know how we are gonna get slammed by everyone for our game plan. I have been thinking a lot over the weekend and we must be the most predictable and boring team to play against for other teams. We have such amazing players whose talents are going to waste because all they do is kick the bill into the opposing team's hands throughout the match - when is this going to stop !!!
Posted by BullsRbest on 22 October 2012 07:37
99
daai mark lawrence kan maar maak soos sy oom bryce lawrence en op pension gaan --ek stry nie ons het nie goed gespeel maar heng mens kan geen ritme kry as jy uit die wedstryd geblaas en gestraf word
Posted by louisk on 22 October 2012 07:31
98
@97 stem saam. PPGTVT

Mark Lawrence was pateties, maar ons moet hom nie blammer vir die verloor nie. Die Sharks was net baie beter as ons maar ons was net so pateties. JJ raak seker 4 keer die bal, al 4 keer knocks? Steyn skop die heeltyd bal weg? Cooper hand off J Potgieter?

Kom ons wees eerlik daar is iets fout in die Bul kamp.Ons het per geluk die semi's gehaal en sal so ver gaan om te se die Griquas en Vrystaat sou n beter match vir die Sharks gewees het. Hopelik het HM ook gekyk na wie sy losskakel moet wees LAMBIE! Hel ek sal even vir Reinach saam vat Europa toe i.p.v Vermaak en Hougaard.
Posted by Nitronic on 22 October 2012 07:04
97
PPGTVT: Pine Pienaar gaan terug Vrystaat toe
Posted by FRANNABUL on 22 October 2012 06:38
96
PPGTVT
Posted by FRANNABUL on 22 October 2012 06:37
95
Ons het nie verdien om te wen nie maar kyk na Mark Lawrence se vertoning:

11 agtereenvolgende strafskoppe teen die Bulle , in totaal 15 strafskoppe teen 6 , waarvan 3 van die Bulle s’n in die laaste 2 minute toegeken is!
Posted by FRANNABUL on 22 October 2012 06:36
94

15
Al wat ek wil se is veranderinge is drasties nodig. Indien nie gaan die resultate volgende jaar die selde bly en die spelers gaan ander weivelde soek. Cheers tot volgende jaar.
Posted by Leslie on 22 October 2012 06:21
Posted by Leslie on 22 October 2012 06:22
93
nou maar ja laat ek my 5c ook hier in gooi.

1) Morne Steyn, weet nie van n ander gameplan nie (ons is n groot moeilikheid kom S15)
2) Venter/JJ - is nie n senter paar werd nie,
3) Kirchner - Is partykeer solid, maar lack die x-factor
4) Juandre Kruger - Het die grootste mond ooit
5) Eks bevrees ons beste loosie gaan hele seisoen volgende jaar bankie warm hou Arno Botha
6) Die Bulle wil die boring skop game speel, maar dan het ons manne soos Vermaak en Hougaard wat nie kan skop nie, gaan kyk maar Reinach en Lambie se skoppe dit was pin point.
7) Laaste punt, Kyk die voorry wie die domste kan wees en wie die meeste en ook domste strafskop kan afstaan?
Posted by Nitronic on 22 October 2012 06:21
92
Hoop dat die unie sommer more vining sal begin oopkaarte speel met ons as supporters....dit kan nie so aangan nie - ons het groot probleme. Is eintlik te skaam om te se eks 'n bul! Glorie dae is lankal Verby :-(
Posted by Andre Jnr on 21 October 2012 21:42
91
2. Dan my siening oor die seisoen

2012 sou in menige opsigte 'n moeilike seisoen vir die bulle wees. Eerstens op die vlak van soveel sterre wat uithetree het en die nuwes wat hul.skoene sou volstaan. fourie du preez het die grootste leemte aa mede spelskepper vir morne steyn en oorhoofse strateeg vd bulle gelaat. victor matfield se intimiderende prescence as kaptein was daarmee heen..danie rossouw en bakkies en guthro was almal grotes. ek het veral danie rossouw aa baldraer en vir guhtro as beide baldraer en aggressiewe verdediger gemis.

Ek dink wel ouens soos jeandre kruger het hand opgesteek. dean greyling het sy eerste volwaardige seisoen voltooi asook francois hougaard. daar.was ook jonges soos cj stander arno botha en jac potgieter wat mooi deurgekom het.

die onverstaanbare vd bulle se se seisoen was hul inkonsekwensie. ons was baie goed opdreef voor ons toer oorsee en vanaf die ns been van ons toer het ons skielik swaargekry en vier in ry verloor. die bulle kon nooit werklik heratel nie en het veral in die tweede helfdes begin uitsak.

Tydens die cc was dit duidelik dat ons span nog nie die vleis het nie. met die toetrede van morne mellet, arno botha, jano vermaak.en franco mostert het die span se momentum.begin swaai. Dewald se leierskap het verbeter vandat hy 6 toe geskuif het. ons groot drawback.was egter dat ons wisselvallig.was in alle fastte van ons spel en dat ons nie konsekwente losskakelspel gesien het nie.

die bulle se groot kopsere vir.2013 gaan wees om nr 10 ontwikkeling te doen asook om die dilemma van lostrio.op te.los met die dat spies dalk en cj defimitief sal wegggaan.

Die ander faktor wat die bulle vanjaar ontspoor het was die verlies aan afrigters. myns insiens het die juniorstrukture baie goed gedoen. cravenweek varsity beker en twee finaliste in nasionale junior reekse. mense vergeet dit maar die varsity cup het eintlik.die vodacom cup vervang..iemand verdien lof vir hierdie sukses.


die slegte deel van ons seisoen was egter om te beleef hoe pienaar gesukkel het..ek weet nie of dit was omdat hy skielik alleen moes werk nie en of die spelers nie hul kant gebring het nie, maar.na 2.jaar kan ek nie werklik se hoe goed hy is nie. As ek kyk hoe die vrystaatse juniors sukkel vandat pienaar weg is dan stuur dit vir my die boodskap uit dat bul.ondersteuners geduldiger moet wees. ek weet ook dat sy span vanjaar nie so innoverend was soos verlede jaar nie..

Vanjaar was 'n reuse hap uit ons afrigtingskorps uit. ek dink.wel as ons in 2013 nie beter resultate in super 15 sien nie sal frans ludeke onder loep kom. hy was die enigste super 15 afrigter wat nie in die cc afgerig het nie. die vraag is.of dit tot voordeel van homself en sy superrugby span was..tyd sal volgende jaar leer.
Posted by bloukaap2 on 21 October 2012 20:36
90
Dis altyd goed om eers.bietjie voorraad op te neem as al die emosie en spanning verby is.

Oor gister se wedstryd en dan oor die seisoen.

1. My verwagtinge was baie hoog vir die semi maar ek het voor rustyd besef dis verby. Ek sou se die bulle se beste speeltyd was die eerste 15minute en tussen die 50ste-62ste minuut. in daardie tyd was ons soortvan in die game maar het nooit regtig aan die gang gekom nie. die bulle se game plan was hoofsaaklik op die volgende gerig en die vraag is hoe moet ons hulle meet hieraan:
- gebiedsvoordeel deur voorspeler dominansie, nommers by die afbreekpunte, goeie akkurate skopwerk op die regte plekke vd veld meesal agter en dwing die sharks om uit te skop sodat ons momentum kan opbou. in die nat weer sal die verwagting wees dat jy meer strafskoppe sou kry en jou kanse moet gebruik.
- indien bg nie werk nie sit jy , as jy vir die bulle speel, met probleem. die enigste ander strategie is om te hoop jou opponente maak hanteerfoute sodat jy daarop kan kapitaliseer.
- dus was dit game set and match vir die bulle nog voor rustyd. die sharks het met die counter game plan gekom en dit nie net beter uitgevoer nie maar baie maklik laat lyk.
- as ek dus wel kritiek kan lewer sal dit wees dat die bulle op hul.eie startegie boots and all ore aangesit is. imdien ona wil saamgesels met die groot menere, sal ons die sharks in durban moet kan klop asook die wp op nuweland
.
Posted by bloukaap2 on 21 October 2012 20:13
89
Wonder hoekom ons skeidsregters kan blaas nes hulle wil, ons slot se voete het nog nie eers die grond geraak of Lawrence waarsku ons dat die beweging al een keer staties was, in die ander wedstryd het Jonker darem eers kans gegee dat die spanne kan begin dryf. Ek wonder maar net of Lawrence self besluit het dat ons nie gaan dryf nie.
Posted by Noemsaan on 21 October 2012 19:20
88
Bullebakkies, ek is bly jy sal n bul bly. Hoekom dink jy ons moes eintlik relegasie gespeel het,? Ek dink ons sou in elk geval die leeus se so genaamde A span ook gewen het. Ons het volgens die reèls gekwalifiseer. Ek stem saam met Jimmy dat ons nie is waar ons kan wees nie. Maar ons is ook nie in die gutters nie. Ons vodacom span het in die finaal gespeel, ons 0/19 en 0/21 spanne speel ook in die finaal. Beide die CB en die super 15 spanne was in die uitspeel rondtes betrokke. Dit sal beter wees as ons met n positiewe oog kan kyk waar ons nog kan verbeter.
Posted by Pieter#01 on 21 October 2012 19:00
87
Ulrich sal moet besluit of hy 15 of 13 wil speel. Ek hou van wat ek van hom op 13 gesien het. Sou graag bietjie meer plofbare spoed in eerste 5 tree wou he, maar hy hardloop moi gebalanseerd en verdedig goed. As hy hierdie jaar hard werk kan hy inbreek in die groep vir seker.
Posted by Crit on 21 October 2012 18:14
86
Met hierdie spelpatroon van skop en jaag gaan ons nerens kom nie en dis n feit! Dis n groot klomp gemors! Hoe kan die afrigters so hardkoppig en arrogant wees? SKOP SHOP SKOP!! Lekker man, ons moes eintlik in die relegasie wedstryd gespeel het. Al die talent en aanvallende vaardighede word uit ons spelers gecoach! Serfontein en Kie gaan soos Hougaard opeindig!

Daar gaan ons beste losvoorspeler nou Ierland toe...so nou sit ons seker weer vlg jaar met Spies op 8, DP op 7 en Stegman op 6...Al 3 hulle tyd is verby, JP moet ook op slot gebruik word, hy bied net te min as losvoorspeler.

Dis bitter moeilik om positief te wees oor vlg jaar maar ek bly n Bul.

Posted by Bullebakkies on 21 October 2012 18:03
85
@Crit. Waar wil jy vir Ulrich Beyers gebruik?
Posted by Blou Vlam on 21 October 2012 17:35
84
Die goeie nuus is die wolk het 'n silwer randjie. Ons aanwinste vir volgende jaar se S15 wis ons huidige frontlinie swakhede uit. Al wat pla is die diepte.
15. Zane Kirchner/Jurgen Visser
14. Akona Ndungane/Ruwellyn Isbell
13. Lionel Mapoe/William Small-Smith
12. Wynand Olivier/Francois Venter/Jan Serfontein
11. Bjorn Basson/Clayton Blommetjies
10. Morne Steyn/Handre Pollard/Lionel Cronje
9. Jano Vermaak/Francois Hougard (Kan ook met vrug op 13 inval)
8. Arno Botha
7. Pierre Spies/Jean Cook/Jacques Potgieter
6. Dewald Potgieter/Deon Stegmann
5. Juandre Kruger/Wilhelm Steenkamp
4. Flip vd Merwe/Paul Willemse
3. Marcel vd Merwe/Werner Kruger/Frik Kirsten
2. Willie Wepener/Chilliboy Ralepele/Callie Visagie
1. Morne Mellet/Dean Greyling/Dawie Steyn
Van hier af vorentoe moet ons net al ons effort insit om op te skerp op basiese hantering en dissipline. Morne Steyn moet eenvoudig tuisbly met die jaareinde Boktoer om te rus weg van alle rugby af. En natuurlik, dan soek ons nog 'n derde skrummie.
Posted by Crit on 21 October 2012 16:59
83
Ons as Blou Bul ondersteuners is GATVOL vir die geploeter!!!!! Loftus gaan leegloop volgende jaar en viir die BBRU bestuur hul oë oopmaak sit die BBRU waar die Leeus vandag finansieël is. Op die rantjie van likwidasie.
Posted by KemptonBlouBul on 21 October 2012 16:37
82
@ 69 - Dankie, niemand kan dit beter stel nie!!!! Die eens magtige skip is besig om te sink en die BBRU hou hul blind en doof. Op hierdie trant speel die Bulle volgende jaar relegasie. Dit was maar net 'n bedekte seën dat die Leeus hul sterre in die laaste liga wedstryd kon rus omdat hul alreeds verseker was van 'n plek in die semi's DIT WAS NIE DIE BULLE WAT SO GOED GESPEEL HET NIE!!!! BB 23 as jy skrik, skrik net wakker asb of is jy te ver heen!!!!!!!
Posted by KemptonBlouBul on 21 October 2012 16:20
81
@ 69 - Dankie, niemand kan dit beter stel nie!!!! Die eens magtige skip is besig om te sink en die BBRU hou hul blind en doof. Op hierdie trant speel die Bulle volgende jaar relegasie. Dit was maar net 'n bedekte seën dat die Leeus hul sterre in die laaste liga wedstryd kon rus omdat hul alreeds verseker was van 'n plek in die semi's DIT WAS NIE DIE BULLE WAT SO GOED GESPEEL HET NIE!!!! BB 23 as jy skrik, skrik net wakker asb of is jy te ver heen!!!!!!!
Posted by KemptonBlouBul on 21 October 2012 16:20
80
Now Im gonna say it for the first time - we have to change our game plan. All that kicking possession away all the time into the Sharks hands started to become a bit of a joke. Cant our coaches see that it isnt working anymore but rather costing us games and points. We could have won that game yesterday if we had kept the ball in hand, got it out to our fantastic wings and done some running with the ball - come on guys it is blatantly obvious where we are falling down - change the game plan before it is too late !!!!
Posted by BullsRbest on 21 October 2012 16:00
79
Die kort weergawe van 77 is net dit: Partykeer moet jy die pakslae vat, leer uit jou foute, hulle regstel on terugkom daarvan af.

Posted by Crit on 21 October 2012 15:44
78
Eerstens geluk aan ons Juniors. Maak ons trots Saterdag. Veral die O'21's - julle is die BB se toekoms! Ek het gister se wedstryd geweldig frustrerend gevind. Mark Lawrence was regtig nie objektief nie. Elke 50/50 besluit het na die Sharks toe gegaan, elke verlore bal was "backwards". Ons het regtig die kort strootjie getrek. Ongelukkig was ons op geen stadium goed genoeg nie. Die Sharks het net soveel geskop soos ons, hulle skoppe en opvolg was net soveel beter! Die afrigters is reg as hulle praat van akkuraatheid - dit was ons beslis nie. Ons is al sedert Junie 2010 nie meer goed genoeg nie. Ongelukkig het ons nog nooit veel probeer om ons lot te verander nie. Tot 2010 was ons die een span teen wie niemand wou speel nie, nou is dit nogal 'n bargain om teen die Bulle te speel. 'n Skande. Ons aanvals poging kan opgesom word deur drie voorvalle: 1. FH hardloop seker 40m deur die helfte van die Sharks net sodat Reinach die bal by hom steel, 2. die eerste keer wat ons op die Sharks doellyn geboer het en nie enige punte kon kry nie, 3. die tweede keer op hulle doellyn. Die Sharks het nooit op ons doellyn geboer nie, maar met 17 punte gewen. Ons skoppe was baie diep, enkele ouens het dit opgevolg en as die bal verby Morne gegaan het, het iemand geknock. Die ander "defining moment" was toe FH twee maal afgestorm is in 'n paar minute, na hy die bal vir 'n ewigheid daar laat le het. Die tweede keer het LF nog die bal geknock en dit het tot die Sharks drie gely. Dit het in S15 ook gebeur. Daar moet radikale verandering plaasvind met die manier hoe daar gespeel word asook van die spankeuses. Dit kort 'n brawe afrigter met visie en gemotiveerde spelers. 9 & 10 moet dit toepas. Laat Jano en FH speel soos hulle kan en gebruik losskakels wat 'n meer geballanseerde spel speel. Waag bietjie met Jurgen Visser en Lionel Cronje. Pollard is sekerlik die toekoms, maar hy is veels te jonk. Morne het steeds 'n baie lang vakansie nodig om die speler te vind wat 'n hardlopende losskakel was. Zane is nie goed genoeg nie. Kies 'n regte buitesenter. Doen iets aan die skrum penalties. Daar gaan baie harde besluite geneem moet word. Ek weet nie of die ouens wat nou daar is die guts het om dit te doen nie. Sterkte Juniors!
Posted by Blou Vlam on 21 October 2012 15:44
77
Ek vra om verskoning dat ek so verkeerd kon wees om te dink hierdie is 'n blog waar ons sinvol kan gesels oor rugby. Ek sien nou dit is maar eintlik net 'n virtuele "longdrop".

Ons vergeet ons kon nie in 2010 verder as hierdie kom nie, nog minder in 2011 toe ons nie eens die semis gemaak het nie, beide keer met die hoogsbetaalde, hoogs ervare, hoogs vereerde Victor Matfield, FdP, Danie R, Gary Botha, Gurthro en Bakkies. Wie se skuld was dit toe? Tog nie Frans Ludeke nie, want in 2009 en 2010 het hy die Superkompetisie met dieselfde span gewen.

En BB1, die Bulle het vir Jan S gekoop, nie hy hulle nie. Hy het al die pad geweet hy sal nes almal voor hom moet verander en aanpas by die Bulle se patroon as hy hier wil slaag. Om dit te wil bevraagteken of die nodigheid daarvoor te ontstry is soos om te se die lug hierbo is nie blou nie. Ons speel nog altyd- 'n halwe eeu lank, dieselfde Bloubul 10 man patroon, so niks het verander nie, net die spelers se ervaring daarmee op die veld. Ons probleem is die spelers se dissipline (weens gebrek aan ervaring), en die spelers se uitvoering van die plan en die spelers se lees van die spel en die situasie voor hulle op die veld.

Dit kan geen coach jou leer nie, nie in een of twee seisoene nie- dit kom met tyd. Ek is dan al hoevele kere vertel op hierdie einste blog hoe almal ons patroon ken en presies weet wat ons gaan doen, en ons wen nog steeds want ons uitvoering van daardie plan is so goed.

Nou het dit tyd geword om te besin en te besef dat ons of nie so goed uitvoer as wat ons moet nie, of ons opponente het nou sodanig agter die kap van die byl gekom dat ons nie meer met dieselfde benadering kan voortgaan nie.

Die probleem is ons patroon is so ingeburger dat dit bitter moeilik is om net oornag oor te skakel na iets nuuts. Jy moet "evolve' oor tyd, en dit is wat tans gebeur. Dit is 'n proses, nie 'n knoppie wat jy druk en dit gebeur vanself nie. Dit neem 'n speler 7 of 8 jaar van skolerugby om die basics te leer, watookal die patroon is wat hy aanleer. Jy "ontleer" of maak sy instinkte nie ongedaan in 'n paar games nie- dit neem drie vier seisoene.

Die probleem is hier is te veel pappies, en nefies en ouboete en ooms wat opinies lukraak rondgooi en orals anders die fout soek as waar dit regtig is, want as hulle tot op die been eerlik is wys die vinger na boetie-die-speler, en dit kan nie wees nie, want boetie het dan SA Skole gespeel, so dit moet die Bulle se coaches wees. Feit is, daar is te veel nat agter die ore laaities wat uit 'n talent perspektief vroeg ryp is maar nog nie temperamentgewys in hul koppe gereed is om daar te speel nie. Ons dink skielik almal is O'Connors, maar hulle word uitgevind op die veld daar by die 'Coalface' waar dit tel.

Waar is die ervare voorrye van weleer. 'n Vaskop was eers op dertig ryp. Jou slotte was hardebaarde toe hulle legendes was hier op Loftus.

Maar elke jaar raak die manne jonger. Miskien, as ons intimiderende Bloubul rugby wil speel, het jy intimiderende hardebaarde nodig en nie net 'n spul jongelinge nie, so in my opinie le ons probleem by die feit dat ons alles met 'n bietjie talent wil wegraap voor die opposisie met groot geldaanbiedinge, in plaas van om aan ons beweses groter pakkette aan te bied sodat ons hul uittredes kan beheer en 'succession planning' in plek kan sit, om die massa eksodus wat ons einde laasjaar gesien het te kan voorkom. Die waarheid is jy kan ervaring koop en dit behou. En ons het nie. Ons het professionele selfmoord gepleeg, en toe verloor ons ons hele afrigtingskorps op die koop toe.
Posted by Crit on 21 October 2012 15:13
76
Sport het n sielkundige kant ook. As jy gaan kyk hoe ons die eerste 15 minute gespeel het kon jy sien ons sou die sharks kon wen. Ja n ref bepaal deesdae die outcome van n game. As jou voorspelers jul tyd opgeblaas raak vir niks. Word jy sielkundig uit die game geblaas en verloor jy momentum. Semi-finals is close en 9(oneerlike) punte word nie net in gehaal nie. Ek gee die ref die skuld. Ons het eers strafkoppe in die tweede helfte gekry en dit nog in ons gebied.
Posted by Blou Brak on 21 October 2012 14:39
75
#3 monstersharkie. Goeie een lmga. Daar kry mnr copy en paste toe van sy eie medisyne. Well done Sharks, julle wou wen. Tata Pine! Sulke slapgatgeid het ek lanklaas gesien in n rugbyspan. Ek glo die spelers is besig met n slowstrike, anders weet ek nie. Dit was pateties.
Posted by Bloumens on 21 October 2012 14:19
74
Ek gaan my nie laat vertel dat mellet, kirstin.jandre , arno, jano,bjorn,venter,jj nie talent het of opgewasse is teen die sharks nie. Nee wat pp,fl en 23 julle is nie opgewasse en dit is al weer bewys ek vra nou al vir meer as n jaar vir julle om te loop want julle is swak. Op n vorige draad het iemand gese dat iemand soos jan eers moet leer hoe ons 10 man rugby werk en dat hy nog n kans sal kry , Hoekom moet hy verander as die hele wereld dink hy is briljant, hoekom koop ons briljante spelers om hulle net te probeer verander in stampkarre. Daar sit Cronje al vir n jaar op die bank ek is seker seker hy het n miljoen of twee gekos. NEE WAT DIE FOUT LE BY DIE BESTRUUR OF DIE GEBREK DAARAAN. ASB FIRE HULLE
Posted by BB1 on 21 October 2012 12:52
73
Het weer die game gekyk - al wat ek kan sê is: swak swakker, swakste. As die enigste gameplan nie goed gedoen word nie en die commitment is WEER nie daar nie, dan lyk dit nie goed nie, dit lyk pateties!!!!
Ligpunte:
Meeste van die lynstane het het goed gegaan alhoewel die dryfmaal daarna swak was en dan die alewige boxkick daarna nog swakker!!
Die skrums was beter as wat ons gestraf is voor. Metmeer ondervinding kan Mellet nog baie goed raak - hy skrum ten minste en staan nie op soos Greyling nie. Die beste oomblik vir Bulls was skrum toe Kirsten en Beast vir 1ste skrum gesak- Beast het so effe gekreun!! As Kirsten elke skrum konsentreer, reg inslaan, dan kry ons elke keer 'n ordentlike regter skouer!!
Swakpunte:
Die res van die spel - dit bestaan mos net uit skoppe en dit swak, opvolg en commitment na bal daarom so-so.
Die agterlyn kom gladnie aan die gang nie en gister was hantering nog missing ook!
Ons speel nie as span nie!
Morne en JPotgieter was gister baie swak. Morne kan maar sy baie tokse ophang. JP dink gladnie - storm soos malkop hoender in met GEEN effek, swak verdedig ook.

What worries me with all the talent that we have - when they start playing senior rugby, they get involved with Mr Ludeke en kie - Problem!!!!!! The games of the u/21's we saw on TV, they played the rugby that we as Bull supporters love- hard, uncomprimising rugby supported with excellent ball in hand skills.
Go u/21 and u/19's

Posted by Paarlbul on 21 October 2012 12:23
72
2013 Coaching Staff: Sup 15: Frans Ludeke, Forwards and Head Coach, Wimpie Vermeulen, ex Lions Backline Coach for the backline. Scrum Coach: Ballie Swart , Line Out Coach Victor Matfield, Defence, anyone but the current coach! Consultant: Nick Mallet, or Nick as Head Coach!
Posted by IRC on 21 October 2012 11:59
71
Sup 15 Span vir 2013: 15. Ulrich Beyers 14. F Hougaard 13. Jan Serfontein 12. Wynand OLivier 11. Bjorn 10. Lionel Cronje 9. Jano Vermaak 8. Arno Botha 7. Liebenberg (Under 21 ) 6. Deon Stegman 5. Franco Mostert 4. Paul Willemse 3. Frik 2. Chilli 1. Dean 16. Bongi 17. Marcell vd Merwe 18. Adendorff 19. Wilhelm 20. Lohan Jacobs 21. William Small Smith 22. Morne Steyn
Posted by IRC on 21 October 2012 11:55
70
@ Post 43, Muzi, think me and You need to have a few beers, looks like you and me think the same!
Posted by IRC on 21 October 2012 11:50
69
Ja Lawrence was swak en een oog! Maar die Bulle het hulle eie graf gegrawe! Swak dissipline is nie Lawrence se skuld nie, om glad nie durf te he nie, is nie Lawrence se skuld nie, om met n klomp ingevoerde "Fong Kong Kak" te speel is ook nie sy skuld nie. dis tyd dat die Bulle en veral die Bestuur van die BBRU en die BBM n slag verantwoordelikheid aanvaar vir hulle swak of laat ek eerder se afweisgheid van bestuur en besluitneming! Dan praat ek nie eers van die alewige boetie, boetie dinge nie, dis tyd dat die BBM bestuur word soos wat dit is n Multi Miljoen rand besigheid, nie n klein FAMILIE besigheid nie! Hou op geld spandeer aan manne soos Sadie, Engelbrecht, Frans Venter en ontwikkel n slag n klomp manne wat TROTS is om vir die BULLE te speel omdat hulle WIL nie omdat hulle kontrakte so se nie! Op dieselfde noot, as senior spelers soos Pierre Spies eers die BBM en BBRU begin "randsom" hou soos n klomp stakende Myn werkers moet jy weet daar is fout! Laat Pierre Frankryk toe gaan, Arno is n elk geval beter! In kort kry manne wat wil en maak almal se kontrakte insluitende bestuur en afrigters se gebonde aan PRESTASIE,. nie mooi fotos op TWITTER en Facebook nie! Dis nie n model kompetiesie nie dis RUGBY! BBRU en Mnr van Graan skrik wakker voor julle almal op straat sit!
Posted by IRC on 21 October 2012 11:43
68
Pieter#01 vorige draad. Stem 100% saam met wat jy sê.
As almal nou "gefire" moet word gaan daar dalk `n paar bloggers ook in die slag bly. Ek kan beslis aan minstens 1, dalk 2, dink. lol
Posted by Rifrug on 21 October 2012 11:15
67
Baie geluk aan die Bulle se o-19 en o-21 spanne!! Ek hoop en glo julle kan die wp Saterdag klop.
Geluk ook aan Monster Sharkie met jou span. (Alhoewel dit vrek moeilik is om dit te sê).

Ek gaan my nie uitlaat oor Pine Pienaar nie want ek is beslis nie gekwalifiseerd om dit te doen nie. (Al wat ek werklik teen hom kan hou is sy dom-astrante volharding met Louis Fouchè).
Maar het julle al daaraan gedink dat ons spelers nie so goed is as wat julle dink nie? Sou `n ander afrigter werklik soveel beter met hulle kon doen? Muzi is heeltemal reg in#43, ons het nie werklik `n vaste vyf nie, vergelyk ons flanke met ander spanne s'n, en ons agterlyn lyk maar bitter selde gevaarlik. (Dit is dalk die rede hoekom daar die hele tyd net geskop word). En wat se bydrae het Heyneke Meyer se miljoen dollar aankope van die wp vir ons beteken?

Wat die wedstryd aanbetref. Ons kan Mark Lawrence kritiseer soveel as wat ons wil, (ek dink terloops ook hy was baie swak), maar ons was swak en het beslis nie verdien om te wen nie. En ons dissipline? Jy soek mos vir moeilikheid as jy iemand reg voor die skeidsregter pootjie, of hoe?
Vir my was die wedstryd `n opsomming van ons hele seisoen, swak, met tye goed, maar totaal wisselvallig en sonder werklike slaankrag. (CJ is heel moontlik verlig dat hy nie volgende jaar vir ons gaan speel nie).

Ons moet maar net hoop van die o-21 spelers gaan volgende jaar deurkom, anders is daar groot probleme.
En vir die wat weer gaan sê ons is nog `n jongspan, "watch" ons volgende jaar. Onhou net, Henry Ford het gesê "Jy bou nie `n reputasie met wat jy GAAN doen nie, jy bou hom met wat jy DOEN".

Sal nou maar vir die res van die jaar die Red Bull span ondersteun.

NOU DIE o-19 en o-21 BLOU!!!
Posted by Rifrug on 21 October 2012 11:08
66
@Jimmy bly om te sien jyt oorleef lol. Damn dis maar nie n lekker Sondagmore nie, wil liefs nie n koerant oopmaak nie. Enige sad song sal doen ne Jimmy? lol
Posted by BillyO on 21 October 2012 10:48
65
Dinge sal vinnig moet verander, ons is beter as dit.
Posted by Jimmy on 21 October 2012 10:37
64
Ek glo n mens speel so goed as wat jou oponente en die skeidsregter jou toelaat. Jy mag nie die skeidsregter blameer vir n verloor nie, korrek, maar skeidsregters is ook nie foutloos nie!!! Miskien moeilik om op die tv en die kamera angle 100% seker te wees maar ek is oortuig Jannie du Plessis het wel ingeskrum teen Morne Mellet en die feit dat Lawrence hom oor en oor vroeg in die wedstryd gestraf het, het tog n groot impak gehad op die game. Ek stem glad nie saam met ons kicking game nie, ons was nog altyd meer gevaarlik as ons die bal gedra het. So goed as wat Hougaard kan wees glo ek nog steeds hy gaan nooit daai skoppe oor die skrum bemeester nie. Maar genoeg gal gebraak vir een naweek, ons het darem nog twee briljante junior spanne in die finaal volgende naweek:-) Veral die onder 21's, as dit is hoe ons rugby in die nabye toekoms gaan lyk, dan het ons goeie rede om te glimlag:-)
Posted by BillyO on 21 October 2012 10:36
63
Toe ek gister sien dat bryce se boetie mark die fluitjie het, het ek nie eers moeite gedoen om die game te kyk nie. Ek sien vanoggend die aantal strafskoppe wat ons teen ons gekry het, hoe is dit moontlik dat ons stutte verlede week nie gestraf is nie en gister was hulle wel, dit maak nie sin nie.
Posted by Bl@de Runner on 21 October 2012 10:35
62
.....I'm Pat Lambie (d-u-u-h).... I use clear......(d-u-h)........ for men (duh) D-U-U-U-H-H)
Posted by Ligblou Baron on 21 October 2012 10:26
61
@FRANNABUL
Nollis Marais is a fantastic coach he knows how to push the right buttons the under 21s are blowing every team off the park with some great running rugby.
Posted by Muzi on 21 October 2012 10:19
60
Ons het nie verdien on te wen nie maar Mark Lawrence se 15 strafskoppe teen 6 is onverskoonbaar.

Verder moet Pine Pienaar maar terug gaan Vrystaat toe met sy verloor kultuur. Gee vir Nollis Marais die job.
Posted by FRANNABUL on 21 October 2012 09:10
59
Nag Bulle..
Posted by Jimmy on 21 October 2012 01:41
58
SAl great gewees het as Pierre "kaptein" spies die bulle ondersteun het soos hy sy gastehuis / twitter / sponsors ondersteun het die laaste 2 maande. Ook sopas weer die game gekyk - bulle was nowhere gewees.
Posted by Andre Jnr on 21 October 2012 01:08
57
Swakste semi final nog ooit!
Posted by Andre Jnr on 21 October 2012 00:13
56
Née wat - bulle bestuur , spelers en bb23, die tyd het aangebreek om eerilk te praat oor die 2012 seisoen. Baie meer het verkeerd gegan as reg. kan nie 2013 met dieselfde agenda aanpak nie.
Posted by Andre Jnr on 21 October 2012 00:12
55
Sal graag One Eyed Lawrence se eerlike(as hy so iets het) se opinie wil hoor oor paar beslissings. Geen span kan wen as daar geen momentum vanaf skrums is. Of eerder as elke skrum teen jou strafskop met 3 punte teen jou. Geen wonder rugby kykerstal kwyn. Wedstryde se momentum en uitslae word deur skeidsregters bepaal by afbreek punte en skrums.
Posted by Lekke Rugby on 20 October 2012 22:52
54
Muzi, now what is the union going to do with them. Are they also going to be turned into robots or are we going to take their strengths and build a team around that?
Posted by Bloudonner on 20 October 2012 22:00
53
@Bloudonne
Agree with you the under 21 and under 19 players are the new generation of Bulls players.
Posted by Muzi on 20 October 2012 21:53
52
ne=en
Posted by Bloubosvelder on 20 October 2012 21:46
51
1. Die Bulle was swak. Lambie het die spel agter 'n wen agttal domineer.
2. As 'n ref se van Lawrence is,hetsy Bryce of Mark, is hy enogig, en kleurblind. Bryce sien net Groenfoute ne Mark net Bloufoute>
Die BBRU sal vinnig innoverende afrigters moet inbring anders gaan hulle ondersteuners op Loftus en Borgskappe verloor.

Maar die Sharks was strate beter as die Bulle en ek glo in elk geval die span wat 1e eindig na die liga moet direk deurgaan finaal toe. Geluk Sharks.
Posted by Bloubosvelder on 20 October 2012 21:45
50
Hi Muzi at 43# couldn't agree more. Everything seems to be a mess. Where did Heyneke start by winning the Super trophy. By winning the Vodacom cup in 2001. With eg a young Jaco van der Westhuizen, Fourie du Preez and Derrick Hougaard was still O21. This O21 squad we have now is an amazing squad. Take this squad as the core for future Bulls rugby and let them win Vodacom in 2013 and then 2014 became Currie Cup Champs and in 2015 we wil win Super trophies again. And please don't let these players ever end up in the hands of Pine Pienaar. I agree Jano Vermaak kicks in 1 game more in the Bulls jersey than he ever did in a whole season with the Lions. We are forcing skilled players in becoming robots and thats why our junior squads are always in the finals and then dissapears in senior rugby. Go back to the basics and start building on a tight five and hopefulle Pollard will go through the ranks quickly because we are in dire straits when it comes to fly halves.
Posted by Bloudonner on 20 October 2012 21:30
49
Baie geluk aan die2 junior spanne. Julle speel nog rugby!!!!

Die senior span speel nie meer rugby nie. Die meeste mense hier wil vir Pine afslag, maar ek is al sedert sy aanstelling oortuig dat FLudeke die Bulle nog baie duur te staan gaan kom! Nee, alreeds eet die BULLE VAN DIE VLOER AF!
Hoe kan 'n rugby unie met so BAIE talent sulke snert BLY speel!!!!

Maar aitog, die don...se WP speel in final! Wat het Taute gedink!
Posted by Paarlbul on 20 October 2012 21:29
48
Geez i really miss our general king Fourie Du Preez.
Posted by Muzi on 20 October 2012 21:26
47
@44 Geneig om saam te stem. Die Bulle het verdlede jaar die o/21 titel gewen en ons o/19 span het in die finaal verloor. Voor dit het die WP se juniors vir 3 jaar oorheers en nou pluk hulle die vrugte. Ek hoop ons juniors kan dit doen. Dit sal hartseer wees as die WP skoonskip moet maak. Onthou hulle het reeds die Vodacom beker gewen.

Posted by Poepindieketel on 20 October 2012 21:21
46
Don't even get me started with Louis Fouche as a long term solution at 10 enough said.
Posted by Muzi on 20 October 2012 21:20
45
Congrats to the Bulls under 21s and under 19s both these teams know how to play winning rugby so proud of the guys!!
Posted by Muzi on 20 October 2012 21:18
44
Weereens is ons junior spanne in die finaal. Dit bewys dat daar is fout met die oorgaan na Senior rugby en dit is afrigting. Vat n goeie O21 span, soos die een wat ons nou het en jy is veronderstel om oor 2 jaar Curriebeker te wen en wen oor 3 jaar Superrugby.
Posted by Bloudonner on 20 October 2012 21:16
43
Guys come on we all know Mark Lawrence is a sharkies boytjie he was rather terrible again.
Bulls have been poor for the last 2 years the kick and chase game is dead why can't we swallow our pride and move on rugby has evolved.
I did mention this many times we simply lack a tight five that can dominate the collision points.
Our props struggle to scrum properly.....the locks are not bad but Flip and Juandre will never be vic or bakkies.
The loose forwards again got bullied.......arno botha tried but he's not yet ready.
The two potgieters struggled today.......like i said before Dewaldt gives 100% but when it comes to power,speed,brute force and x-factro he's found wanting when the game gets tight.
Jacques Potgieter has a long wat to go he just doesn't pitch up when it has to count.
The backline is a mess sjoe from 9 to 15 we're not clicking at all.
Jano and Francois are struggling to come in terms with the kick and chase game because they are natural ball players who thrive when running rugby is implemented in a strategy.
Morne Steyn has had an up and down season this year i was not surprised by his below par performance in the super rugby comp he really battled when it mattered.
Bulls also have some major issues with the centres Francois Venter really struggled today he's a late developer Jan Serfontein would have been a better bet against Tim.
What did i say about JJ Engelbrecht he's a wing not a centre!!!!!
Wynand Olivier is not yet going anywhere we need a 13 small smith is not ready for super rugby yet.
Basson ans Akona also found the going tough...Kirchner's times is running out.
Have you seen Ulrich Beyers at 15???that kid is pure magic with the ball.
Bulls really need a new forwards,defence and skills coach or else 2013 could be another long year.
Posted by Muzi on 20 October 2012 21:14
42
Die Bulls het in die Super 15 ook teen die Sharks in Durban verloor: Die telling was 32-10 met FL die afrigter. Vandag met Pine Pienaar, 20-3. So, niks het verbeter nie en as ons die skuld op PP wil pak moet ons ook na FL kyk.

Die Sharks het vandag verdien om te wen en is waarskynlik die beter span, maar:

Lawrence was baie swak
Potgieter het baie verbeter op 6, maar as kaptien het hy vandag ook gefaal. Hy moes nie toelaat dat Lawrence onder hulle velle inkruip nie
Ons skoppe was deurgaans te diep
Hougaard is nie 'n skrumskakel nie. Hy kan nie skop nie, of die wedstrydpatroon pas hom en Vermaak glad nie
Steyn het verlede week 'n opflikkering gehad, maar as jy na die volle seisoen kyk was hy en Fouche baie swak en ons weet na 'n jaar niks meer oor Cronje nie.

Dit is tyd om dalk aan te beweeg vir die Bulle. HM gaan nie terugkom nie en dit lyk nie of ons spelers het wat sy bloudruk kan uitoefen nie.
Posted by Poepindieketel on 20 October 2012 21:09
41
En daar wen die @#%& wp. nou is ek eers moerig.
Posted by bloukaap2 on 20 October 2012 20:57
40
Baie geluk aan die juniorspanne wat altwee gekwalifiseer het vir die finale.

Posted by bloukaap2 on 20 October 2012 20:41
39
Ek het vooraf gese akkuraatheid gaan die deurslag gee en tweedens sal ons moet aanpas by lawrence. Lawrence nlaas baie swak by lynstane en obstruktiewe hardlooplyne. en , soos kaplan blaas hy die verdedigende span.ek is regtig bly hy maak nou klAar. Enige aap kon sien mellet roer vir du plessis en die magdom skewe ingooie in die lynstaan!

Ons hanteeerfoute het hul losvoorspelers in die spel gebring en skielik het ons nie momentum of gebiedsvoordeel gehad nie. Francois venter en jj het nog glad nie geklick nie. dan was die ongedwonge foute soos direkte uitskoppe of te diep skoppe doelloos en mors van

oor die algemeen is die bulle nog baie ver van kampioenmateriaal af. daar wag harde werk. die sharks klop ons nog te maklik. daar isbtwee belde waar ons moet begin wen as ons weer krag wil wees. durban en kaapstad. V
Posted by bloukaap2 on 20 October 2012 20:39
38
Stem met neutrale ref sou ons dalk ook verloor. Maar ons maak ons plaaslike rugby swak. Heyneke moet nie al die skuld vir swak bokke kry.
Posted by Lekke Rugby on 20 October 2012 20:21
37
Ai Mede Blou Bulle, die BBRU is seker al klaar reg met verskonings, maar daar is niemand so blind soos hy WAT NIE WIL SIEN NIE!!!! Word wakker BBRU en fire Pine Pienaar, enigiemand is beter as PP!!!
Posted by KemptonBlouBul on 20 October 2012 20:18
36
Joel Stransky weer n klomp strooi kwyt geraak nou, gereken een van die Lions spelers het Etsebet se boot in die skare ingegooi, maar sy woorde was nie koud nie toe kom n Lions speler met die boot aan. OOEE Stransky jy bly n aap lol
Posted by BillyO on 20 October 2012 20:17
35
Jannie du Plessis het oop en flippen bloot ingeskram teen Morne Mellet want hyt gesien hy maak dit nie in die skrums nie en blinde mol Lawrence kan wraggies nie vir my sê hy kan nie sien Jannie du Plessis skrum even skuinser as 45 grade nie damn!! Ek reken dis waar ons werklik verloor het, voorlangs met swak beslissings van n blinde skeidsregter wat ons op die agtervoet gesit het. Pateties belaglik van Kegan Daniel om eers saam te stem met die ref dat Juandre net die bal geruck het en toe in dieselfde asem vir die ref vra gaan hy nie n geelkaart gee nie? Sal bitter graag die Lions se voorry teen daai Sharks voorry wil sien! Baie geluk aan ons juniors, julle hou die Bulle se naam hoog!!!:-)
Posted by BillyO on 20 October 2012 20:10
34
#28! Ek droom saam met jou!

FdP speler coach? Kan werk.

Ons gaan klippe kou in S15 want Fl se spelpatroon skep probleme.

Ons kort n afrigter en ondersteuning afrigters qvan formaat en statuur.

Mens kom leer anie jou trade by die BB nie. Jy het die eer om die BULLE te coach net as jy dit verdien het!
Posted by bloubefoeterd on 20 October 2012 20:06
33
Ek moet se, Lawarence was pateties maar al was daar ref wat 'call it in the middle' geblaas her sou dit nie verskil gemaak het nie. Bulle was pateties punt, geen plan, skop en skop...doelloos! Sharks was net beter. Eerlik, ek dink BB Bestuur skuld ons 'n verduideliking. Daar is Ackermann wat ook in die diepkant gegooi is en kyk waar is die Leeus en wat hul ook moes deurmaak....maybe is dit tyd om tog bande te breuk met PP...
Posted by DIE BLOU BAAS on 20 October 2012 20:02
32
Lawrence slegBulle slegter Pine se coaching is n crime!

Hougaard n liability die oomblik toe hy opkom.

Ons het die spelers maak geen fout nie,die fout is by die coach.

BBRU gee nie om wat dit kos nie. Kry tog net vir ons n coach asseblieftog!

Posted by bloubefoeterd on 20 October 2012 20:00
31
bloggers kom ons wees eerlik met mekaar , ons het talent ons het die spelers springbok of nie maar wat ons nie het nie is n afrigter ,ons het n kaptein in potgieter wat meer vermag en gedoen het as pine aan die bloggers wat pine so beskerm het wil ek net se I TOLD U SO wtf gaan julle nou se ek wil nie pine eers aan die onder 19 sien nie pine moet eerlik wees en se ek was nie goed nie en sy goed vat en waai
Posted by kzn bul on 20 October 2012 20:00
30
Gee vir ons n vraag en antwoord sessie. Hou net vir BB23 weg en laat Pienaar sit,
Posted by Bluedog on 20 October 2012 19:58
29
Kom ons ondersteun die o/19 en o/21 spanne. Hopelik kan ons daardie ligas wen. Kom die blou. Twee bekers is beter as niks.
Posted by Bluedog on 20 October 2012 19:56
28
Profetiese Nuus vir 2013. One Eyed Lawrence swig onder facebook drukgroep '"Stop one Eyed Lawrence".Lawrence erken, en ek haal aan" The thing i did back in the 1990 to criticize other referees came back to me. Pine Pienaar word suksesvolle skole afrigter in Pretoria. Victor Matfield word Blou Bulle se Nuwe hoof afrigter. Sy aanstelling van agterlyn afrigter Fourie Du Preez. laat oud Bok Skrumskakel vroer van Japan terugkeer. Pierre Spies word gekroon as internasionale speler van die jaar, SA speler van die jaar en Bulls en Blou Bul speler van die Jaar.
Posted by Lekke Rugby on 20 October 2012 19:56
27
Hoe pateties was daai agterlyn van ons? Morne het van so called hero na zero gegaan! Wonder wat se verskoning gaan Pine die keer gebruik?
Posted by Nitronic on 20 October 2012 19:50
26
Bulle was regtig swak. One eyed Lawrence se dubbel stel reels teen Bulle kom al vir jare. Dink aan JP Nel se geelkaarte. Hoogvatte op Wynand Olivier. Habanna se geelkaart teen Vrystaat eindstryd. Please Stop One Eyed Lawrence!!!!!!!!!!!
Posted by Lekke Rugby on 20 October 2012 19:38
25
ok let's face it ons was swak die hele seisoen en het maar per geluk die semis gehaal as dit nie vir die lions was wat so swak gespeel het laas week nie. Probleme by die BB? Defnitief groot probleme!
Posted by Nitronic on 20 October 2012 19:37
24
Some info an Mark Lawrence - "I started refereeing in 1990 when injury forced me to the sideline and I was forced to watch referees ruin perfectly good games of rugby… or so I thought! One day I could stand it no longer and I confronted a referee after the match. He challenged me to write a law exam which I eagerly accepted. I failed that exam scoring a pathetic 39%. That meant that I didn't know 2 out of 3 laws!! I realized then I knew very little about rugby and took up refereeing" - seems as if nothing has changed!
Posted by Barrybul on 20 October 2012 19:25
23
Bulle swak met ' groot K! Pienaar hoop jy kry gou 'n nuwe job - hopelik in Afganistan. "Bryce" Lawrence pateties! Het jy by ouboet geleer blaas?
Posted by Zap on 20 October 2012 19:24
22
@ 20 I like. Sal ons dit op Facebook sit????
Posted by KemptonBlouBul on 20 October 2012 19:22
21
@17 juandre is nie die kaptein nie. Help nie om die ref te blameer nie ons was parteties ook. Lawrence was uiters swak.
Posted by Nitronic on 20 October 2012 19:21
20
Stop One Eyed Lawrence!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Posted by Lekke Rugby on 20 October 2012 19:15
19
Bulls skop bal veld af. Zane vang bal saam Ludick. Terwyl grond toe gaan skree One Eyed Lawrence roll away blue. Onmiddelik Strafskop vir Sharks. Bulls op aanval. Zane word getackle. Shark val oor. One Eyed release ball blue. Strafskop Sharks. En one eyed is in beheer van jong Refs?
Posted by Lekke Rugby on 20 October 2012 19:13
18
Miskien moet ons ook 'n petisie begin om van Pine Pienaar ontslae te raak want die Bestuur en afrigters is seker besig om hulle geldjies te tel wat hulle gaan maak van die verkoop van die aandele! Raak van die HELE afrigterskorps ontslae tot by Barend van Graan!!!!!!!!!!!
Posted by KemptonBlouBul on 20 October 2012 19:04
17
Reinach skop swak up and under. Beweeg terug terwyl sy kop skud. Al Sharks voorspelers ontkant en ding mee. Almal sien dit behalwe One Eyed Lawrence! Hoekom moet Juandre Stilbly?
Posted by Lekke Rugby on 20 October 2012 19:00
16
Heyneke het in 2001 die Blou Bulle begin afrig en die Vodacom beker gewen met geen Bokke nie en in 2002 die Currie beker die eerste keer met net een Springbok, Joost, en 'n klomp onbekende jong spelers.

Die useless Pine het in twee jaar niks gewen nie al het hy Bokke tot sy beskikking en hy het laasjaar vyfde gekom en was baie gelukking om nie sesde te kom nie

Die ergste van alles is dat Barend glad nie gepla was om 'n relegasie wedstryd te speel nie

Ons span is die gladde bankies af

Met Barend wat geen trots het nie en Pine het geen skaamte nie
Posted by Victoriabok on 20 October 2012 18:57
15
Bulls Swak. Mark Lawrence pathetic!
Posted by Lekke Rugby on 20 October 2012 18:53
14
Om die waarhied te se het ek die geskommel nie eers klaar gekyk nie, nommer 3 jy weet nie waarvan jy praat nie, jou sussie in Brits, Bulle het nie goed gespeel nie en Bryce, sorry the twat that was the ref had two sets of rules, no off side for the Sharks no high tackles, maybe the Sharks were set to win this one bla bla bla!
Posted by Barrybul on 20 October 2012 18:52
13
Raak ontslae van Pine Pienaar, Pieter Rossouw en BB23. Ek sien n klomp top spelers wat hul goed gaan vat en loop na ander unies toe. Wie gaan belangstel om vir die patetiese blou bulle te kom speel. Stander het klaar die lig gesien en is oppad Ierland toe. Wie kan hom blameer. Wie is volgende?
Posted by Bluedog on 20 October 2012 18:51
12
#8 Barend sal weer opkom vir die useless Pine
Is hulle dalk familie?
Posted by Victoriabok on 20 October 2012 18:51
11
#8 Barend sal weer opkom vir die useless Pine
Is hulle dalk familie?
Posted by Victoriabok on 20 October 2012 18:51
10
Nee wat die bulle moet asb weer die reels gaan leer. Kan iemand asb Juandre Kruger se bek toe klap. Mellet is plank net soos Greyling. Lambie het Steyn gewys wat n losskakel is.

Met so span sien ek swarigheid in die Super 15. En weereens skop skop skop skop!
Posted by Nitronic on 20 October 2012 18:49
9
Bulls swak. Mark Lawrence pethetic!
Posted by Lekke Rugby on 20 October 2012 18:49
8
Swak bulle, swak pienaar, swak BB23. Julle is n verleentheid vir die BBRU.
Posted by Bluedog on 20 October 2012 18:47
7
Thanks ouens, laaste post vir die weekend. Dis niks lekker as jou team verloor. En ek sal nie neuse kom vryf nie, of spelers sleg maak. Die Bulls was nerens tot 'n week gelede. En daar is serious talent. Kyk nie verder as Jacques Willem du Plessis, Ulrich Beyers, Jan Serfontein, Arno Botha.
Sonder Plumtree kan Sharkies ook maar deure toemaak.
Posted by Monster Sharkie on 20 October 2012 18:41
6
Monster Sharkie - Geluk met jou span.Die Sharks word goed afgerig,hulle ken ook die reels van die spel en vou nie onder druk nie.Heeltemal die teenoorgestelde van my span.Well done.
Posted by SUIDKAAPBUL on 20 October 2012 18:35
5
Monster Sharkie,geluk aan jou en jou span!Julle het verdien om vandag te wen,speel al heel seisoen goeie rugby,en ek hoop julle wen hom volgende Saterdag!
Posted by BLOUALLENT on 20 October 2012 18:34
4
Well done sharks julle verdien die wen met n goeie seisoen sover. Jammer maar die bulle was baie swak geen plan nie. Dit is moeilik in die een kant wil ek die afrigter blameer en dan die spelers. Ek hoop die bestuur kan besluit maar dit was GLAD NIE AANVAARBAAR NIE. Ek skaam my vir die manier hoe ons gespeel het.........NEE jammer ons spelers rugby gekyk het.
Posted by Bulle vir ewig on 20 October 2012 18:31
3


DAARSY BULLE... LAAT DIE CHOKERS WEER CHOKE!!!!!

Posted by Ligblou Baron on 19 October 2012 06:51
Posted by Monster Sharkie on 20 October 2012 18:31
2
My bloed is steeds blou, ons sal weer bo uit kom.
Posted by Pieter#01 on 20 October 2012 18:22
1
Sharkies, Sharkies, Sharkies...
Posted by Monster Sharkie on 20 October 2012 18:13
VIDEO
Highlights of the Super Rugby match between the Vodacom Bulls and Hurricanes from Loftus Versfeld, Pretoria.
Play   PLAY   MORE VIDEOS
BIRTHDAYS
13 May Johan Strydom
14 May Christo Bezuidenhout
14 May Ludwe Booi
14 May Dr. Ernst Dinkelmann
14 May Piet Matthys
15 May Tobie Kirkham
15 May Thys Lourens
15 May Wouter Moore
16 May Wally Newing
16 May Danie Rautenbach
16 May Donnovan Twiname
17 May Francois Brummer
17 May Willem Labuschagne (Oorlede)
17 May Pollie Pollard (Oorlede)
17 May James Young
18 May Michael de Bruyn
18 May Prof. Fritz Eloff
18 May Burger Geldenhuys
20 May Pieter de Haas
20 May Louiz Holtzhausen
20 May Clive Terre Blanche
21 May
JOIN US ON FACEBOOK