All returning Boks declared fit to play
08 October 2012

There was good news for Vodacom Blue Bulls coach Pine Pienaar on Monday with all players returning from the Springboks squad declared fit and available to play against the MTN Golden Lions on Saturday night.

This means that Zane Kirchner, Francois Hougaard, Mornè Steyn, Arno Botha, Jacques Potgieter, Juandrè Kruger and Flip van der Merwe are available to play on the weekend.

The Blue Bulls need to win this match to avoid the promotion/relegation match and if other results go their way, could still qualify for the play-offs of the Absa Currie Cup.

Kirchner (hip) and Potgieter (stomach muscle strain), will not train on Monday, but will be back on the field tomorrow, team doctor Org Strauss confirmed.

Louis Fouchè (AC-joint strain), Dewald Potgieter (quad), Bjorn Basson (knee) and Franco Mostert (head knock) are all on the side line today, but will train tomorrow.

Pienaar will name his team for the Coca-Cola Park clash on Wednesday.

Please log in at the top of the page to post comments
Comments
147
Daar is niks nuuts onder die son nie..

Ludeke kan maar gerus slaap

2008-04-04

Morris Gilbert

Frans Ludeke ry nie. Hy bly.

Die Blou Bulle-Maatskappy (BBM) staan steeds bankvas agter die beleërde rugby-afrigter van die Bulls, wat ná hul vierde toernederlaag gister teen die Western Force derde laaste op die puntelys is.

Dit sal egter nie verbaas nie as die Bulls se ondersteuners nou nog harder sal skreeu dat Ludeke onmiddellik ontslaan moet word.

“Hy is ons afrigter en van almal moet ons juis nou by hom staan. Daar is geen sprake dat hy afgedank of enige tugstappe teen hom geneem sal word nie,” het Barend van Graan, die uitvoerende hoof van die BBM, gister gesê.

Volgens hom was daar op die Bulls se rampspoedige toer in Australië die “gewone, roetine-gesprekvoering” met Ludeke. Dit sal voortgesit word wanneer die Bulls Maandag met hul voorbereiding vir die wedstryd teen die Hurricanes op Loftus Versfeld begin.

Van Graan sê hy het begrip vir die frustrasie en ontevredenheid wat daar by Bulls-ondersteuners is. – Morris Gilbert
Posted by Jimmy on 01 November 2012 12:34
146
@145 jy verstaan my verkeerd, kom ek verduidelik beter.
dit is een ding om op die blog te se n speler is swak , kan nie rugby speel nie , hy hoort nie by die bulle nie ens ens.....
maar dink jul nie dat as hy nou van skool verander het agv sy pa wat werk gekry het in bloem of die skool hom gekoop het en dan komentaar te lewer dis n scam is onvanpas nie my mening is net dat dit sy en sy familie se besigheid is en is n privaat aan geleentheid dankie vir jou komentaar ek respekteer dit en hoop jy respekteer myne groete kzn bul
Posted by kzn bul on 11 October 2012 09:42
145
kzn bul. Dankie vir jou nuttige opmerking. Mag ek aanraai dat 99 tot 102 gelees word.Die rede waarom die inligting geopper is is dat die twee ondersteuners oor die feite geredekawel het: glo jy nie dat feite moet juis wees nie? Mag ons nie mekaar reg help nie??? Ek self is baie dankbaar wanneer 'n ander my behupsaam is.Ek wil jou nie in die gesig vat nie maar ek dink jou houding is on-van-pas. Kom ons laat die geprek maar daar.
Posted by Thurlow on 10 October 2012 17:08
144
wie gee nou om waar hy skool gegaan het en of dit nou n scam was hy speel nou vir die bulle of was dit nou ook n scam?
Posted by kzn bul on 10 October 2012 15:31
143
Richie & Blue Moon. re Jan Serfontein. He attended Grey High from, as we called it Sub A to standard nine.
His great grandfather grandfather was the 1928 Sprigbok Jack Slater. His father played for Despatch. Pote Human ( an old team-mate of Boelie Serfontein) I believe arranged a job for Boelie in Bloemfontein: Jan at that stage was in Grade 11 This was a scam as Jan was the catch. Jan was to be the Deputy Head Boy at Grey High the following year.
Posted by Thurlow on 10 October 2012 15:26
142
@138 ek hoop regtig daai is nie die span nie,

Greyling? Daar is atleast kla 7-15 punte vir die Leeus
Fouche op 12?
Posted by Nitronic on 10 October 2012 11:43
141
@138 - Spot on - hope that is the team for Saturday and I really hope that Morne is back. When is he going to announce the team - I am going crazy waiting for the announcement. GO BULLS !!!
Posted by BullsRbest on 10 October 2012 11:09
140
@138 Lyk soos 'n baie goeie span. Ek wonder net oor Fouche op binne senter? Is daar 'n rede hoekom? Dis ook jammer dat Ndungane moet uit by die begin span, hy is speel regtig goeie rugby, maar Hougie is seker die beter opsie...
Posted by bulbaas on 10 October 2012 11:04
139
Sien in moontlike span Frik Kirsten is nie in nie. As Werner seer kry wie gaan vaskop speel? Sal n groot flater wees!
Posted by Leslie on 10 October 2012 11:01
138
Hi almal, hier is my span vir saterdag.

1. Greyling
2. Ralepelle
3. Kruger
4. Van der Merwer
5. Kruger
6. d Potgieter
7. J Potgieter
8. Stander
9. Vermaak
10. Steyn
11. Basson
12. Fouche
13. Venter
14. Hougaard
15. Visser

Baie goeie vriend van Morne Steyn en hy sal saterdag terug wees. Hy het niks om aan enige iemand te bewys nie. Almal weet wat hy kan doen
Posted by Wynand Olivier on 10 October 2012 10:57
137
jip is n sterk span ons kan dit doen
Posted by louisk on 10 October 2012 09:30
136
more almal hoop die span word binne kort aan gekondig
Posted by kzn bul on 10 October 2012 09:15
135
Pine het gese al die Bokke sal in match 22 wees, dis net kwessie van kombinasies.
Posted by bloukaap2 on 10 October 2012 08:44
134
kan nie wag om te hoor wie die span is -intresant baie
Posted by louisk on 10 October 2012 08:29
133
I like Mr Bond's team If we need to select a team to go and do a job for us this will probably give us the best chance to achieve that. It could also have some much needed impact from the bench.
Posted by Blue Blue Moon on 10 October 2012 07:56
132
Waaroor wil Pine nog dink? Kies die beste beskikbare span en klaar. Ek hoop van harte dat die bonuspunt wat die Bulle teen die Leeus weggegooi het op Loftus nie op die einde ons aan die haksteen gaan byt nie.

Meeste van die spelers het goed vertoon teen die WP, maar in my oë was dit te laat. Indien hulle vroeër beter gevaar het, sou ek hulle jammer gekry het om nou op die einde plek te maak vir die Bokke.

Kirchner ; Hougaard ; Engelbrecht ; Venter ; Basson ; Steyn ; Vermaak ; Stander ; J Potgieter ; D Potgieter (k) ; Kruger ; Van der Merwe ; Kirsten ; Wepener ; Greyling

Ralepelle ; Mellet ; Kruger ; Steenkamp ; Botha ; Ndungane ; Visser / Cronje (as hy die splinters kan uit haal)
Posted by James Bond on 10 October 2012 00:05
131
stem Blouvlam

ek het self hoe dunk van kirsten.
Posted by bloukaap2 on 09 October 2012 21:31
130
Berig op Supersport: JJ gaan nerens en die BB het ook 'n versoek om vir Frik Kirsten te koop vanaf Biaritz geweier. Mooi so. Jy moet ten minste 6 goeie stutte he as jy erens in die lewe wil kom. Ons het nou vir Mellet, Wors en Dawie Steyn op loskop en vir Marcell vdM, Frik en Werner Kruger op vasskop. Moet nou net die beste kombinasie vind en hulle goed roteer!
Posted by Blou Vlam on 09 October 2012 19:51
129
moet nou my computer af sit die weer en blitse is heavy nou hier in durban leka slaap almal
Posted by kzn bul on 09 October 2012 18:52
128
@124 ja swart sy dood was ontydig wonder altyd wat sou gebeer het as hy nie wp toe was nie
Posted by kzn bul on 09 October 2012 18:33
127
@124 ja maar het koen vir ons cc gespeel? my mening is naas het uitgetree na 92 sedert sukkel ons om hom te vervang en dis nou al 20 jaar later en ek sal se ou spigaries kon vir jou op die radio laat hang het as hy uitgesaai het hy kon jou meevoer
Posted by kzn bul on 09 October 2012 18:31
126
Die bulle in die 90's was nie eintlik veel om oor huis toe te skrywe nie dis kou meesal die manne na 1992 van wie ek nou praat. die kern manne wat die masjien gevorm het was

jacques olivier
jannie claasens fa meiring andre snyman danie van schalkwyk
joost vd westhuizen
adriaan richter, conrad breytenbach
ruben kruger
nicky vd walt
krynauw otto
wium basson
Andries trustcott.ennhenry tromp
Piet boer

Ons het innhierdie tydperk nie regtig lang termyn losskakels gehad nie: jannie kruger lance sherrel franco smith roland de marigny luke smith was almal ingespan. Daar was ook soms belowende vleuels en heelagters soos gream bouwer dawie du toit, fp naude clive terreblanche en hannes venter.

N tydperk in bul rugby aat ek.liefs wil vergeet. Die bulle het baie lank gevat om die professionele era baas te raak. e
Posted by bloukaap2 on 09 October 2012 17:53
125
Dit was eintlik Gerhard Viviers die komentator wat op radio dit laat klink het of Gerald Bosch nooit kon mis skop pale toe nie en Gerrie Coetzee in die boks, als was hy stukkend geslaan het dit nog geklink of hy gaan wen lol. Ja ou Gerhard was n komentator duisend!
Posted by BillyO on 09 October 2012 17:40
124
@103, kzn bul, Hoe vergeet jy dan vir Louis Koen, hy was ook n losskakel by ons lol. Ek het natuurlik soos met Gerald Bosch jare terug, gedink Francois Swart kan nie mis pale toe nie, maar hy het n skip pass aan hom gehad wat gereeld onderskep is.
Posted by BillyO on 09 October 2012 17:36
123
Jy is reg oor Ettiene Botha maar sal nie se hy het naam gemaak by die valke nie.
Posted by Richie Bloumasjien on 09 October 2012 17:25
122
http://www.rugby-talk.com/2011/06/the-return-test/

Vir die wat van ou rugby hou, die '92 bok span.
Posted by Richie Bloumasjien on 09 October 2012 17:23
121
@118 juslike piet pretoruis kan jy glo het van hom vergeet.help my reg ettien bothe het saam met adrian jacobs eers vir di valke gespeel en was di eerstes om daar naam te maak
Posted by kzn bul on 09 October 2012 17:21
120
Franco Smith '98 CC final met hom gewen op losskakel
Posted by Richie Bloumasjien on 09 October 2012 17:06
119
@115 ja en kyk hoe het transvaal toe oor heers ek sien jy kies johnson op 10 intresant
Posted by kzn bul on 09 October 2012 17:05
118
Kzn Bul -

15. Gerbrand Grobler
14. Deon Oostuizen
13. FA Meiring
12. Ettiene Botha
11. Habana
10. Naas Botha
09. Joost
08. Adriaan Richter
07. Ruben Kruger
06. Piet Pretoruis
05. Victor Matfield
04. Bakkies
03. Richard Bands
02. Henry Tromp
01. Johan Nel
Posted by Richie Bloumasjien on 09 October 2012 17:05
117
@116 jammer oosthuisen
Posted by kzn bul on 09 October 2012 17:02
116
114 - 14. Deon Oosthuizen
Posted by Richie Bloumasjien on 09 October 2012 17:01
115
Tjaart Marais - die blond from Tuks...
Gavin Johnson - het saam Kitch Kristie na Transvaal geskuif
Graeme Bouwer - Het na OP verskuif
Tiaan Snyman
Willem De Waal

Het ons al besef hoeveel BB spellers gedurende die maer jare tussen 92-94 na Tranvaal verhuis agv Kitch Kristie wat die Bulle verlaat het;
15. Theo Van Rensburg
15. Gerbrand Grobler
12. Pieter Nel
10. Jackie Krause
10. Gavin Johnson
09. Johan Roux
09. Jopie Adlam
08. Rudolf Strauli
07. Charles Rossouw
06. Gerhard Combrinck
05. Hannes Strydom
04. Phillip Schutte
02. Uli Schmit
02.Chris Rossouw
01. Heinrich Rogers
Posted by Richie Bloumasjien on 09 October 2012 16:59
114
se nou net n span kom ons se spelers van 92 tot nou mag gekies word vir die game teen di lions hoe sal jul span lyk
15 terblanch (onhou jul hom nog kan net ni sy naam onthou)
14 deon van rensburg
13 jannie claasens
12 fa meiring
11 jj van der walt
10 naas
9 vermaak
8 adriaan richter
7 arno botha
6 potgieter k
5 victor
4 bakkies
3 willie hills
2 uli
1 rodgers
Posted by kzn bul on 09 October 2012 16:43
113
@112 dankie ek kan ook nie meer so mooi onthou wat was di jaar nie
Posted by kzn bul on 09 October 2012 16:35
112
Frikkie Spannenburg was die losskakel in 92-93 seisoen,
Posted by Richie Bloumasjien on 09 October 2012 16:33
111
@108 ek weet nie of ons van die selfde spannenberg praat nie hy het sy debuut in 1994 teen op op lovtus gemaak ek sal dit nie vergeet nie want deon van rensburg het in di doodsnikke van die game die wen drie gedruk en frikkie het dit oor geskop
Posted by kzn bul on 09 October 2012 16:23
110
@103 and 105 Jy kan Franco Smith,Boeta Wessels,Jannie Kruger en Bertus Kruger ook by sit.

Christo Spannenberg was senter.
Posted by Pieter Blou on 09 October 2012 16:23
109
Het so vaagweg idee "Tankie" Lake (Weermag en Quins) het ook losskakel vir die Bulle gespeel.
Posted by Thurlow on 09 October 2012 16:21
108
@103 Luke Smith en ek dink Joel stransky was ook 'n seisoen hier.

Oupa van Zyl het ook so game of 2 gespeel.

ek dink nie Frikkie Spannenegberg het ooit losskakel gespeel nie. Hy was senter en het saam met Naas gespeel.

Ek kan nie onthou of Casper Steyn ook losskakel gespeel het nie. Hy was mos meer 15.
Posted by Old Blue Eyes on 09 October 2012 16:15
107
Richie & Blue Moon.
There was a certain amount of controvesty when Jan Serfontein moved to Grey Bloem. It was averred that Bloem. was "buying" players. I am under the impression lawyer Small-Smith denied this, what I have gathered from Grey PE is that Jan's father was transferred to Bloemfontein, that is how he ended at Grey College.
Posted by Thurlow on 09 October 2012 16:05
106
Brummer and Boshoff
Posted by Blue Blue Moon on 09 October 2012 16:00
105
Richie let's split the difference.
Flyhalves - Tjaart vd Walt
Robbie Rein
Francois Swart
Kruger (forgot his first name)
Braam van Straaten ( I think he played at 10 at least once)
Posted by Blue Blue Moon on 09 October 2012 15:59
104
en brummer natuurlik
Posted by kzn bul on 09 October 2012 15:57
103
kan julle al die loskakels op noem wat die bulle gebriuk het sedert naas uitgetree het hier is my lys ek kan nie almal onthou ni soon dit sal intresant wees wat jul se
chris maree
rhynard van as
lance sherrell
frikkie spannenberg
theo van rensburg
jaco van der westhuizen
derick hougaard
jannie de beer
morne steyn
fouche
sjoe dis net n paar wat ek kan onthou
Posted by kzn bul on 09 October 2012 15:56
102
May be Jan failed a year...
Posted by Richie Bloumasjien on 09 October 2012 15:55
101
He played EP U/16 in grade 9 before he moved.
Posted by Blue Blue Moon on 09 October 2012 15:54
100
U/16 is Grade 10? So it must be then Gr11 and Gr12., but I am under impression he only played Gr12 for Bloem.
Posted by Richie Bloumasjien on 09 October 2012 15:51
99
Hi Richie
He played U/16 for Grey High and EP and then moved to Bloem So grade 10 till 12 was in Bloem
Posted by Blue Blue Moon on 09 October 2012 15:46
98
@96 - Net sy matriek jaar is ek dit nie mis het was in Grey Bloem, Gr8 to Gr11 in Grey PE.
Posted by Richie Bloumasjien on 09 October 2012 15:29
97
@ 94

Dis my wense;

15. Visser (Hierdie ou lyk net better en better)
14. Ndugane (Wys tans enorme goeie vorm)
13. Engelbrecht (Doen als met spoed)
12. Venter (doen goed, maar daar is tans niemand better en moet langer op sy voete probeer bly)
11. Basson ( Fouche moet spassie skep vir Bjorn)
10. Fouche (Bietjie better gelyk Vrydag)
09. Vermaak (Hy en Wepenaar defnitief 'n sprong bo al die ander spellers)
08. Stander (Mr. Reliable)
07. Botha (Goeie speller die, Basson moet vanaf Botha haardloop)
06. Dewalt (Mr. Aanhou, hou van hom as kaptein)
05. Steenkamp (Mr. Consistant)
04 Flip van der Merwe (Lanklaas 'n vol wedstryd gespeel)
03. Kruger (Kirsten is n better impak speller as Werner)
02. Wepenaar (By verre die Blou Bul speller van die jaar)
01. Mellet (Dean moet weer van die bench speel)

16. Chiliboy (Bietjie rusty maar het goed gelyk die tydjie)
17. Kirsten (Baie goed gelyk, sy clean outs is baie goed)
18. Dean (Hy moet net sy kop reg kry - Hy het better vermoe as die gemiddelde speller. Kom nou verbetter Coenie Oostuizen se patroon)
19. Sous Mostert (Ek glo Pine sal gaan vir Jaundre speel, maar ek is ongelukkig nie 'n Jaundre fan. Mostert is n agressief en beweeglik)
20. Warrick Tecklinburg (Fetcher defnitief nodig)
21. Hougaard (Kom ons sien of hy sy world cup vorm kan herwin van die bench.)
22. Cronje (Tweede losskakel noodsaaklik
Posted by Richie Bloumasjien on 09 October 2012 15:28
96
Serfontein is From Grey College Bloem and not Grey High PE
Posted by Blue Blue Moon on 09 October 2012 15:27
95
Ons maar net ook onthou dat Serfontein net soos JJ ook van Grey PE af is?
Posted by Richie Bloumasjien on 09 October 2012 15:25
94
praat so van die jong manne die serfontuins die buyer laat daai outjies nog eers kans vodacom dan cc en so bietjie in die super rugby as inpak speller maar se my die huideige set-up sal mens eerder wors en arno die laaste 20 min inbring om inpak te maak of wie sal julle eerder kies want ek soek ouens wat n verskil kan maak daai laaste 20 min soos ek dink is dit hougaard as jy met jano begin dan arno en wors en wilhelm kan julle aan nog spellers dink wat n verskil sal maak?
Posted by louisk on 09 October 2012 15:20
93
Apparently Taute will be Loaned to the Mountain Goats along with Elton
Posted by Blue Blue Moon on 09 October 2012 15:17
92
as die kings vir jj wil koop better ons taute koop die laaitjie is nog jonk baie potensiaal
Posted by louisk on 09 October 2012 15:15
91
To succeed in Super rugby we need 2 quality players in each position and a third player who can cover on a short term basis if required. If this is the to be used we are fine at Fullback, we are short on the wings, fine at centre, short at Flyhalf, we need some young sparky at 9. We will sorely miss CJ but 7 and 8 should be fine but 6 will be a nightmare next year. 5 lock looks good at 4 we are desperately short. The props needs to start performing and we probably still need a quality 3 (depending where Marcell will play) at Hooker we desperately need Willie for another season as both Chilly and Bongi needs a wake-up call.
Posted by Blue Blue Moon on 09 October 2012 15:15
90
Looking at all the conversations regarding players available in the different positions. I believe we have to many players in some positions and I'll be very surprised if all of Kirchner, Visser, Blommetjies and Beyers is still with the Bulls in 2013. Wings, inside centre, fly-half, Loosies probably in the same boat.
Posted by Blue Blue Moon on 09 October 2012 15:08
89
Vrinne, daar's 'n Blou Bul Makietie op 2 November 2012 by die nuwe Parkview Barnyard, Parkview Winkelsentrum, Woodhill om 11:00 vir 11:30.

Ek is nie een van die organiseerders nie, bloot 'n bloubulondersteuner soos julle, maar het beloof ek sal die woord versprei.

Ek gaan daar wees, dit gaan ook vir 'n goeie doel.

Ongelukkig kan ek nie hier self 'n advertensie opsit nie, so my enigste opsie is om julle te verwys na die advertensie op my rugby webwerf, ( www.rugby-talk.com ).

Gaan ondersteun die ding, dit gaan lekker wees!
Posted by grootblousmile on 09 October 2012 14:42
88
ek sien daar is n debat oor wie ons toekomstige heelagter gaan wees my opinie is dit blommetjies van die eerste wedstryd af was hy briljant en die enigste een wat werklik lis was vir rugby ek hoop hy is saam kitchner in die super 15 sodat hy daar kan groei en by zane kan oorvat
Posted by kzn bul on 09 October 2012 14:37
87
Nitronic deadly on a couple of fronts
Posted by Blue Blue Moon on 09 October 2012 14:33
86
@68 as ek na vanjaar kyk het ons vir Wynand baie meer nodig as wat jy dink,Wynand het nog nooit die Bulle in die steek gelaat nie
Posted by Koningbull on 09 October 2012 14:27
85
@blue moon dankie het dit nie geweet nie. Hy was nogsteeds deadly met sy sidestep en spoed though.
Posted by Nitronic on 09 October 2012 14:17
84
Het lanklaas op web iets geskryf.........my ouma het gese as jy nie iets goeds van iemand kan se nie.....moet eerder niks se nie............en daar was lanklaas iets goeds om te se van hoe die bulle gespeel het.........Weet iemand dalk of die gerugte waar is dat Nico Venter volgende jaar die Bulle se Vodacom span gaan afrig ( eks Bobbies afrigter ) En indien dit waar is beteken dit dan dat die bulle drie afrigters vlg jaar gaan he......Nico by Vodacom, Pine by Curriebeker en Frans by S15? Soos ek dit sien , indien Nico se aanstelling waar is gaan Frans losgemaak word van afrigting en gaan hy HM se plek inneem met Pine en Nico wat die afrigtings werk gaan doen....BB23 het n ruk gelede gese hulle onderhandel met afrigters en sal weldra n aankondiging maak in die verband .......ek het nerens iets verder in die verband gelees nie....
Posted by loftus on 09 October 2012 14:03
83
Oh yeah Bomskok I would put Chilli at 2.
Posted by BullsRbest on 09 October 2012 14:02
82
I am being so spiteful by wanting Morne back in the team this weekend - after all really does deserve a break but unfortunately for me a Bulls team without Morne is just not the same. I am sure he will say whether he is up to it or not but whoever plays on Saturday I will be there rooting for my boys. @ Bomskok I love your team just not sure whether or not to play Arno or CJ ?????? GO BULLS !!
Posted by BullsRbest on 09 October 2012 14:00
81
BOMSKOK - lag ek nou lekker!!!!! Dit is omtrent die waarheid , Pierre Spies het 2 jaar laas gespeel! Bly om te sien hy is terug volgende jaar!
Posted by Andre Jnr on 09 October 2012 13:51
80
@Bomskok, gewoonlik word die span op n Woensdag bekend gemaak, maar met die hele debakel rondom Morne Steyn, of hy moet speel of nie kan hulle dalk eers Donderdag die span bekendmaak. Eks net bly Vlok Cilliers het hom weer onder hande:-)
Posted by BillyO on 09 October 2012 13:50
79
SA kort n sterk span in die oostelike provinsie/streek van ons land. Die idee met die Kings is goed, maar SARU het lelik klei gtrap met die hele hantering van die Kings se toelating tot S15. Hoe kan jy n nuwe span net n seisoen gee om sy voete te vind en te presteer? Die Force/Rebels/Cheetahs kon nou nog nie veel uitrig nie en hul is al veel langer betrokke! Wat gaan van al die spelers word wat nou gekontrakteer is as die Kings uitval na die 2013 seisoen?
Posted by Bullebakkies on 09 October 2012 13:44
78
Ek hoop werklik Pierre Spies is terug volgende jaar, hy is n ongelooflike speler wat nie elke jaar opduik nie. Ek glo Heyneke Meyer sal hom reg aanwend in die Bokspan.
Posted by BillyO on 09 October 2012 13:43
77
het enige iemand 'n idee hoe die team gaan lyk vir saterdag?
My span:
1. Wors (daai WP nou het die bal te maklik by mellet afgeneem na die kort lynstaan)
2. Wepener
3. Frik
4. Flip
5, Juandre
6. Dewald Potgieter
7. Jacques Potgieter
8. Arno
9. Vermaak
10. Steyn (eintlik enioge iemand net nie Fouche nie)
11. Basson
12. Venter
13. JJ
14. Hougaard
15. Zane
Posted by Bomskok on 09 October 2012 13:42
76
@73, I enjoy the Vodacom Cup, you get a chance to see the younger players on a more mature level mixed with older very experienced older players that are not favoured anymore because of age but still very good. So yes I hope the Vodacom Cup sticks around for the future.
Posted by BillyO on 09 October 2012 13:40
75
Ek sien Pierre Spies reken hier op Twitter hy gaan eers weer volgende jaar speel. Ek hoop hy rerig hy speel weer volgende jaar want hy het omtrent 2 jaar laas gespeel, hy was wel op die veld maar het nie gespeel nie
Posted by Bomskok on 09 October 2012 13:39
74
@Blue Blue Moon, just wonder where EP gets 3 million rand for Puke, maybe "Dad" and his government friends have something to do with it?? lol
Posted by BillyO on 09 October 2012 13:34
73
I believe the Kings project is the right way to go, I however do not think that it should be at the expense of any of the existing franchises. Jurie Roux and the rest of the SARU management cocked this one up. The aim surely was to create more talent and not only move talent to another area. We cannot expect SANZAR to allow us to develop our regions in the strongest provincial competition in the world it is madness. SARU should have negotiated to get the Lions and maybe even another SA franchise involved in somethinh like the pacific nations cup with Samoa, Tonga, Fiji, and Japan. Or maybe start a new competion with the South and North Americans. The Vodacom cup will not last, the Varsity Cup and the new Community Cup will eventually kill the Vodacom Cup. So where to then for the biggest and richest area of our country.
Posted by Blue Blue Moon on 09 October 2012 13:33
72
Ek sien nie werklik die sin in Mapoe te koop nie, ons het n oorvloed meer talentvolle jong spelers wat daai posisie kan vul. As hulle dan wil koop, skud die sak n bietjie en probeer Paul Jordaan or Raymond Ruhle koop?
Posted by BillyO on 09 October 2012 13:27
71
Hi Nitronic
Perez is a Samoan who grew up in New Zealand, he unfortunately is also a convicted criminal in New Zealand as he likes to go out and beat people up, did you see him laying into Wilhelm Loock of the Pumas recently earned him a straight red. He was also part of the Samoa sevens team ( as a forward) last year. He is not worth the trouble he causes and in my opinion more proof of who the Kings are willing to sign. Saw in the paper over the weekend that Puke apparently earns 3 million rand a year at the Kings, imagine using that to by some quality for next year.
Posted by Blue Blue Moon on 09 October 2012 13:25
70
@34 Paarlbul, ek meot darem so bietjie opkom vir Morne Steyn:-) ek dink ons is bederf in Derick Hougaard se tyd met n losskakel wat werklik die spel kon dikteer. Ek hoop werklik JJ Engelbrecht bly by die Bulle, hy het baie spoed en verdedig goed. Ek wonder net wat die EP Kings gaan doen met al die spelers wat hulle koop na hulle jaar van "glorie" volgende jaar?? OP het baie verbeter in die laaste 4 jaar, maar as jy steeds in die Currie Cup "b afdeling" speel, was daar enige regverdigheid om hulle 2 steps te laat skip tot in die Super 15??
Posted by BillyO on 09 October 2012 13:20
69
@68 ek kan nie wag om daai jong manne te sien nie.
Posted by Nitronic on 09 October 2012 13:20
68
@64 Small-Smith is binne die vlg jaar of twee ons No 1 buitesenter. Hy is 'n absolute natural en saam met Venter sal dit 'n goeie kombinasie wees. Serfontein dan op die bench. Hopelik het JJ dan sy plek op vleuel gevind en Beyers op heelagter. Ons wil elke heelagter en vleuel op 13 kies, selfs Zane is daar probeer. Dries Swanepoel en Cristopher Bosch is ook nog daar. Dan is WO hopelik voltyds in Japan.
Posted by Blou Vlam on 09 October 2012 13:11
67
@57 - Stem saam - Johan Goosen is alweer onder die mes !!!!!
Posted by Richie Bloumasjien on 09 October 2012 13:09
66
@62 het jy daai outjie Perez (of so iets) van die Kings gesien? Hy het spoed en kan sidestep . Maar ek dink nie ons moet JJ verloor nie.
Posted by Nitronic on 09 October 2012 13:08
65
Bomskok, ek dink Visser behoort eintlik losskakel te speel. Dis sy oorspronklike posisie. Fouche stel my aanhoudend teleur, geen mens weet wat Lionel kan doen nie en Pollard moet eers bietjie VC en O'21's speel. Zane is solid maar frustreer my eindeloos, word maklik getackle, staan die bal af en skop te veel. Ek dink Ulrich Beyers is ons beste toekomstige heelagter.
Posted by Blou Vlam on 09 October 2012 13:06
64
@60 blou vlam dalk is ek verkeerd, maar soek nogsteeds n blitsige buitesenter soos Jordaan van die Haaie. Ek dink Mapoe het spoed verloor met sy besering wat te verstane is.

@61 Viiser is besig om te groie in daai 15 trui, ek weet nie so mooi of Zane vinniger is nie, lyk nie so nie.
Posted by Nitronic on 09 October 2012 13:05
63
JJ is van Grey PE natuurlik?
Posted by Richie Bloumasjien on 09 October 2012 13:01
62
Ek sien die Kings soek nou vir JJ Engelbrecht, Ons kan nie net die ouens koop en hulle dan laat gaan
Posted by Corneluis on 09 October 2012 12:50
61
Blou Vlam, ek sal nooit vir Visser kies in enige span nie. Hy kannie tackle nie en sy suskes rate met die hoe bal is so 50%.
Zane is the man, baie underrated, goed onder die hoe bal, kan met al 2 voete skop, sterk in die tackle en hardloop ook sterk. Hy moet net leer pass.Ek is seker hy is vinniger as Visser ook.
Posted by Bomskok on 09 October 2012 12:45
60
Nitronic, dink jy regtig Mapoe is stadig? Elke keer as hy die lyn breek score die Leeus. Ek was doodbang vir hom toe hy nog vleuel vir die Cheetahs gespeel het. Ek kan eintlik nie verstaan hoe Taute voor hom op buitesenter gekies kan word nie. Met Akona het ons reeds een van die stadigste vleuels en met Zane die stadigste heelagter. Met Visser, JJ en Bjorn het ons egter een van die vinniger agterste drie! Mbt die O'21s - hulle speel baie gebalanseerde rugby alhoewel die scrummie bietjie te veel skop, maar hulle is dodelik op teenaanvalle, veral as Beyers heelagter speel! Sal 'n skande wees as hulle nie die kompetisie wen nie. Daar was verskeie wedstryde op SS, gewoonlik op Saterdagaande na die laat game of SS6.
Posted by Blou Vlam on 09 October 2012 12:36
59
Hoeveel van die 0/21 Bulle se wedstryde is vanjaar uitgesaai op Supersport? Kan iemand dalk vir my vertel watter tipe rugby hulle speel?
Posted by Bullebakkies on 09 October 2012 12:27
58
@57 ek hoor wat jy se, maar met Venter/Mapoe as senter paar sal ons seker die stadigste senter paar in die kompetisie he. Venter het n paar keer al die lyn gebreek maar word oor 5m - 15m weer ingehaal.
Posted by Nitronic on 09 October 2012 12:20
57
Net vir almal wat so jong ouens soos Serfontein wil kies. Daar is geen twyfel dat hy goed is nie, maar dis nou heeltmal te vroeg. Hy en Small-Smith is ons toekomstige senterpaar. Hulle is nog volgende jaar O'21. Hulle kan eerder nou 'n gedugte vennootskap vorm in 'n span wat die trofee behoort te wen en vlg jaar kan hule help om die Vodacom Cup te wen. Eerder as om nou te probeer help om relegasie te vermy. Kyk maar na jong, talentvolle agterspelers wat te vroeg gedruk word - Johan Goosen is 80% van die seisoen beseer, wanneer laas het James O'Connor vir enige span gespeel? Paul Jordaan is ook meer beseer as wat hy speel. Rhule se besering is om die draai en hy speel vir 'n provinsie met min spelers. Dit is in daai spelers se belang om te ontwikkel en oor 2-3 jaar uit te blink in senior rugby as JdV, WO en kie nie meer speel nie. Ek dink vir die S15 is Venter en Mapoe eerste keuse met WO op die bench (as hy nog iets werd is). JJ is imho steeds 'n vleuel en behoort saam met Bjorn in die beginspan te wees. Selfde geld vir Shaun Adendorf, Wiaan Liebenberg, Orie en Mike Williams - hulle moet vlg die VC vir ons wen!
Posted by Blou Vlam on 09 October 2012 11:45
56
41 en 44, Ek wonder hoeveel geld stoot die regering in die Kings in, want hulle koop darem nou lekker spelers. Ek kan nie dink hulle kan 'n sterk borg kry nie, want almal weet hulle gaan net 1 jaar S15 speel.

Hoop maar die kontrakte met ons spelers veral met ons o21 (ons toekoms) is waterdig, sodat cheeky nie sy ver botterige vingertjies op hulle kan kry nie.

Ek wonder of hy weet JJ is afrikaans.
Posted by Old Blue Eyes on 09 October 2012 11:22
55
@54, ek het nei idee nie
Posted by DIE BLOU BAAS on 09 October 2012 11:05
54
@52 dis waar ek voel net ons het n bietjie slaan krag nodig in die middelveld jou span lyk goed weet jy of blomme vir die res van di jaar uit is of wat
Posted by kzn bul on 09 October 2012 10:56
53
Skuus, na het ons nog vir Jacques Potgieter ook wat kan inkom as impak
Posted by DIE BLOU BAAS on 09 October 2012 10:55
52
@50. Nie sleg nie maar onthou Serfontein het min CC gespeel die jaar. Om hom nou op die kritieke tyd in beginnspan te sit en verwag dat hy moet "gel" kan waagkans wees. Verstaan my mooi, hy is meer as capable en die toekoms. my span vir saterdag

15- Visser (kitchner)
14- Ndugan(Hougaard)
13-JJ
12-venter
11-basson
10-steyn
9-vermaak
8-botha
7-stander
6-potgieter k
5-kruger(Wilhelm)
4-vav der merwe
3-kruger
2-wepner
1-mellet
Posted by DIE BLOU BAAS on 09 October 2012 10:52
51
More almal

IMHO moet die beste span speel wat dus al die springbokke insluit (morne ook), hulle is springbokke omdat hulle die beste is. as die naweek ook verkeerd gaan (ons kan wen en dalk nog steeds laaste eindig as bonuspunte ens verkeerd gaan by die ander games) dan het ons volgende week die beste span nodig teen die kings en ons almal weet dat as jy lank nie saam gespeel het nie dit partyker moeilik is in die begin.

ek glo egter dat ons defnitief 4de en selfs 3de gaan eindig en dan ook momentum soek vir die semi's.

As ons dit nie maak nie en 5de eindig kan die springbokke bietjie gan rus
Posted by CC on 09 October 2012 10:52
50
my span vir saterdag
15- blommetjies (kitchner)
14- jj
13-serfontein
12-venter
11-basson
10-steyn
9-vermaak
8-botha
7-stander
6-potgieter k
5-kruger
4-vav der merwe
3-kruger
2-wepner
1-mellet
Posted by kzn bul on 09 October 2012 10:38
49
Toulon have strengthened their squad by signing former Blue Bulls and Springboks utility forward Danie Rossouw.





According to reports in the French media Toulon's billionaire owner Mourad Boudjellal has confirmed that Rossouw, who can play at lock or on the flank, has signed a deal with the Top 14 club that will keep him in France until June 2014.



Rossouw who played the last of his 63 Tests for South Africa at the 2011 World Cup in New Zealand, is currently playing for the Suntory Sungoliaths in Japan.



It is reported that the presence of Rossouw's former Springboks and Bulls team-mate Bakkies Botha at Toulon helped convince him to make the move and he is set to join Toulon in February.



Botha expressed his delight on Rossouw's impending move on Twitter.



"I'm happy my life time friend Danie Rossouw is joining me next year at club RCT in France," he tweeted.

Posted by Nitronic on 09 October 2012 10:13
48
I believe very few of the CC team can claim a spot on the team for the weekend if the consistency of their performances are to be used as a measure. When a team does well it is always said that the the youngsters brought them there so it would be unfair to bring the Boks back now, well it is the same now I guess it is the youngsters that have the Bulls sitting in last spot, so there cannot be any argument why the experienced core shouldn't be brought back.
Posted by Blue Blue Moon on 09 October 2012 09:20
47
@Bulls supporters
It's a tricky situation for Pine Pienaar we all know Morne Steyn is a great player a proven match winner.
If Morne returns to his best Bulls could have a chance at making the currie cup final.
IMHO Louis Fouche has been inconsistent this year without a doubt he had a solid currie cup but we are reaching the crucial stages of the currie cup louis will have to improve his option taking and decision making.
Posted by Muzi on 09 October 2012 09:11
46
@Bulls supporters
JJ Engelbrecht is a great player no doubt a talented youngster but IMHO he has a bright future at wing not centre!
With the Bulls looking to sign Lionel Mapoe for the 2013 super 15 rugby season on loan all i can say is everything happens for a reason.
Bulls have many options at centre Jan Serfontein,William Small Smith and Francois Venter could all slot in at 13 next year.
I'm very surprised the EP Kings did not look at Lionel Cronje because he's in need of game time.
Posted by Muzi on 09 October 2012 09:06
45
Nie so maklike besluit vir Pine nie.... sluit hy Hougaard ten koste van Vermaak of Ndungane in wat tans op vorm is en Hougaard op bench? Sluit hy half beseerde Kirchner in en nie vir gesonde op vorm Visser nie? Speel hy mentally fatigue Morne Steyn in plek van Louis Fouche wat baie goed pale toe skop? As Morne nie goed pale toe korrel nie, wie gaan by hom aflos? Watter slot gaan hy op die bench sit? Die jong ywerige groeneling Franco Mostert wat 'n reuse verskil aan die Bulle se werkverrigting kom maak het of die immer betroubare stil sterk Wilhelm Steenkamp?

Sterkte aan Pine en die afrigtingsspan.


Posted by bloukaap2 on 09 October 2012 08:58
44
@ 41 Just seen the article now and am furious - they are just grabbing everything and everybody that they can. PLEASE PLEASE dont let him go BBRU we need him - he is a great player and has become such a necessary part of our team. GO BULLS !!!
Posted by BullsRbest on 09 October 2012 08:55
43
Sal JJ met kings onderhandel het voordat Mapoe deur die Bulls gekontrakteer is of nadat. Hoop die man neem wyse belsuit, maar ek dink dit sal fout wees vir hom om nou al te gaan. Die bulle moet hom net slimmer gebruik. Borrel oor van talent.

Posted by bloukaap2 on 09 October 2012 08:50
42
Dit sal verkeerde besluit wees vir JJ om Kings toe te gaan. Die Kings gaan net vlg jaar S15 speel en dan daarna nie weer nie, wat dan, gaan hy 1st Division speel daarna? Soos @41 se, hy sal altyd in die 22 tal wees. Ek neem egter nie vir Lionel Cronje kwaalik as hy gaan, weet tot vandag toe nie wat was die plan met hom nie, uiterse swak bestuur van belowende speller!
Posted by DIE BLOU BAAS on 09 October 2012 08:28
41
I guess the article below is wishfull thinking on the part of the Kings. JJ will probably always feature in the matchday 22 as he is that versatile. He has had a good first year with the Bulls as well.

Cape Town - The Southern Kings are eager to obtain the services of Blue Bulls and Springbok back JJ Engelbrecht.

Die Burger reports that the Kings are currently negotiating with the Bulls to lure the 23-year-old back to his home city.

Engelbrecht, who is highly rated by Bok coach Heyneke Meyer, was schooled at Grey High in Port Elizabeth before joining Western Province after school. He joined the Bulls at the end of last year.

His contract at the Pretoria-based union only expires at the end of 2013 though, so the Kings will have to fight to lure him to the Friendly City.

Engelbrecht, who can play either centre or wing, made his Bok debut against Argentina at Newlands earlier this year.
Posted by Blue Blue Moon on 09 October 2012 08:23
40
Mense wat se julle van die volgende (onwaarskynlike) scenario. Die Griekwas kry 1 bonuspunt teen Sharks, Cheetahs klop WP en WP kry geen bonuspunte nie en ons Bulle klop Leeus. Raai wie speel dan relegasie. He He DIE WP!!! Heng sal dit nie lekker wees nie en dan moet die Kings hulle nog klop ook nog en dan ons ontslae van daardie lastige WP spannetjie.
Posted by Bloudonner on 09 October 2012 08:20
39
More. Het lanklaas op web iets geskryf.........my ouma het gese as jy nie iets goeds van iemand kan se nie.....moet eerder niks se nie............en daar was lanklaas iets goeds om te se van hoe die bulle gespeel het.........Weet iemand dalk of die gerugte waar is dat Nico Venter volgende jaar die Bulle se Vodacom span gaan afrig ( eks Bobbies afrigter en tans sportkoordineerder by n hoërskool in Pta) En indien dit waar is beteken dit die bulle gaan drie afrigters vlg jaar he......Nico by Vodacom, Pine by Curriebeker en Frans by S15?
Posted by loftus on 09 October 2012 08:19
38
You know it is always easier if you know exactly what must be done to achieve a goal. What can be more true about Saturdays match across the Jukskei. We need a bonus point win so go and get it. On a another note I must commend the Bulls management on the way they run Loftus. I attended the Bulls - Province match on Friday it was my first time back at Loftus in about 18 years as I moved down to Cape Town. The whole expierience at Loftus is so much better than at Newlands, In Newlands fans are almost treated with contempt and everyone is viewed as a potential troublemaker i've had many an unpleasant experience with Newlands security including the security bosses about stupid things. At Loftus me and my boys were amazed at how relaxed things are without compromising on safety. Thank you for a wonderfull experience at Loftus unfortunately it is back to Newlands this weekend.
Posted by Blue Blue Moon on 09 October 2012 07:58
37
Manne; dit gaan tawwe een wees! ASB ASB PP, kies die REGTE Span!!!

Leeus gelaai met Bokke
2012-10-08 21:29
Artikelopsies
Druk artikel e-pos artikel Deel
Yahoo Google Digg del.icio.us Facebook Twitter Kry Beeld op
Jou selfoon Jou Facebook-profiel

Die Springbok-senter Jaco Taute ontgeld dit Saterdag toe die All Black-kaptein, Richie McCaw (links), en Ma’a Nonu hom in die FNB-stadion in Soweto stuit. Foto: Cornel van Heerden

Foto's · Lesersfoto’s · Nuus in Foto's
Stuur vir ons jou foto's · Stuur vir ons jou foto's


Pieter Jordaan
Nou moet Suid-Afrika se nuutste twee Springbokke, Elton Jantjies en Jaco Taute, die Goue Leeus oor die laaste hekkie in die Curriebeker-ligafase help.

Jantjies en Taute, vars uit ’n verwoede kragmeting teen die All Blacks, het gister saam met die Goue Leeus ingeval om vir Saterdag se groot Gautengse derbystryd teen die Blou Bulle op Coca-Colapark voor te verei.

Dieselfde geld die voorrymanne Pat Cilliers en CJ van der Linde.

Volgens die afrigter, Johan Ackermann, gaan al vier sy Springbokke vir die Jukskeirivier-derby oorweeg word.

Nadat die Leeus vir die tweede keer vanjaar hul moses teen Griekwas teëgekom het, is ’n inspuiting juis nodig vir die Bulle-wedstryd.

Alhoewel die span van JC Janse van Rensburg reeds van ’n halfeindstryd op hul tuisveld verseker is, sal ’n oorwinning oor die Bulle betekenisvol wees as die Haaie die komende naweek teen die einste Poubloues vasval.

Indien die Leeus dan tot in die eindstryd vorder, sal dít ook op hul tuisveld beslis word.

Voor hulle só ver kan dink, moet hulle eers die skade van die Griekwas-nederlaag herstel en herfokus.

Jantjies behoort Butch James as losskakel uit die kussings te lig, terwyl Taute moontlik as buitesenter, die posisie waarin hy nou sy eerste twee toetse vir die Springbokke gespeel het, ingespan kan word.

Dié twee sal groot byt aan die Leeus se agterlyn verskaf.

Vir Jantjies sou die 46 minute speelkans teen die All Blacks, toe hy ’n beseerde Johan Goosen, as losskakel vervang het, ’n groot persoonlike opkikker gewees het.

Veral aangesien Jantjies een van die Bokke se beter spelers was toe die span se algehele intensiteit ná rustyd gedaal het.

Goeie vertonings teen die Bulle en moontlik ook in ’n halfeind- en eindstryd kan die Springbok-afrigtingspan gerusstel dat dié tweetal in sleutelposisies vir die nasionale span op hul komende toer in Brittanje en Ierland gebruik kan word.

Dit sal ook die Leeus sekanse op ’n tweede agtereenvolgende Curriebeker-titel bevorder, want dié twee het die afgelope twee jaar in potensiële wedstrydwenners verander.

Daarom verbaas dit ook nie dat Taute in geen van die drie wedstryde wat die Leeus sover in die Curriebeker-reeks verloor het, gespeel het nie.

Dit was teen Griekwas, twee keer, en teen die Haaie in Durban. Jantjies het slegs in die nederlaag teen Griekwas in Johannesburg gespeel.

Doellose skopwerk was een van die Leeus se struikelblokke die afgelope naweek in Kimberley en Jantjies sal in die opsig ook ’n verskil kan maak.

Dit gaan nodig wees, want Springbokke soos Zane Kirchner, Akona Ndungane, Bjorn Basson en Francois Hougaard wag op die Leeus.

Dit sal interessant wees om te sien of Ackermann ’n plek vir Cilliers in die beginspan sien. Janse van Rensburg en Jacobie Adriaanse het groot indruk in as Leeus-stutpaar in die Curriebeker-reeks gemaak.

Van der Linde kan dus selfs sukkel om die 22-tal te haal.

Die Leeus het wel geen nuwe beserings ná die nederlaag teen Griekwas nie.

Die flank, Jaco Kriel, moes vir harsingskudding getoets word, maar is gereed om te speel.

Posted by DIE BLOU BAAS on 09 October 2012 07:30
36
I see on twitter Pierre said he's out until next year.Have a good rest Pierre i know you will bounce back!!!!
Posted by Muzi on 09 October 2012 07:21
35
I hope the Bulls do not push Handre Pollard yes he's a big boy but look what happened to young Johan Goosen.
Handre is a great player he's a gem Bulls need to develop him properly.
Posted by Muzi on 09 October 2012 07:20
34
BillyO @26 - Jy gaan seker nie hou van wat ek nou sê nie, maar ek het al 'n lank terug hier gesê dat as jy Pale toe en middellyn afskoppe uit Morné se mondering vat, dan bly nie veel oor nie.
Dieselfde nou met Fouché, sy afskoppe is egter ook nie top notch nie.
Taktiese skoppe is gewoonlik op die verkeerde tyd, algemene besluitneming, game beheer en spasie skep - probleem.
Posted by Paarlbul on 09 October 2012 07:16
33
Sien op tweets Spies eers weer volgende jaar terug. Rus lekker uit ou grote en kom terug met n "BANG". Weet ons het vir Morne nodig maar miskien goed as hy ook behoorlik rus en dan terugkeer en almal se monde toe speel. NOU DIE BLOU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Posted by sblou on 09 October 2012 07:15
32
@28 Bulls --Lions (Craig Joubert), WP-Cheethas (Jonathan Kaplan), GW-Sharks (Jaco Peyper)
Posted by Koningbull on 09 October 2012 07:09
31
Some news just read the EP Kings are in negotiations with the Bulls for JJ Engelbrecht?!?!?!
Well at 13 we have William Small Smith,Chris Bosch,Jan Serfontein and Dries Swanepoel i wouldn't be surprised if he leaves.
Posted by Muzi on 09 October 2012 07:04
30
@29 dink jy fl is nou meer betrokke met di cc span noudat die bokke terug is ?
Posted by kzn bul on 08 October 2012 19:10
29
@27 Ek stem saam oor Bommetjies, maar ek sal hom en Hougaard op die bank hou vir daai laaste 20 minute om die Lions die "doodskoot" te gee:-)
Posted by BillyO on 08 October 2012 19:03
28
Weet iemand dalk wie die skeidsregter gaan wees vir die Bulle Lions game Saterdagaand?
Posted by BillyO on 08 October 2012 18:59
27
@26 jy praat nou die waarheid, ek wil ook net se as blommetjies reg is om te speel sal ek hom kies op heelagter, hy is n baie meer aanvalende speler as visser hy hardloop en soek gapings en is goed onder die hoe bal teenoor visser wat goed is onder die hoe bal maar altyd besit ook weg skop ek dink blomme sal n dodelike kombenasie saam basson en hougaard vorm
Posted by kzn bul on 08 October 2012 18:58
26
Die oomblik toe Morne Steyn se skopwerk pale toe swak is, toe is daar eweskielik n horde mense wat fout vind met alles wat hy doen? Niemand het gekla oor sy algemene spel voor sy skopwerk verswak het nie en het ons nie Saterdag agtergekom ons het nie werklik beter as hy nie?? Enige speler se spel gaan op n stadium afgaan, maar dis nie nodig om hom weg te gooi nie, ons vergeet gou dis HY MORNE STEYN wat opgekom het en met n reuse skop die reeks teen die Britse Leeus vir ons gewen het nie baie lank gelede nie. Vra vir Joel Stransky, in 1995 was die hero van almal met daai een drop en net die volgende jaar toe boe sy eie Nuweland skare hom. So pasop dat ons nie WP maniere begin uithaal nie lol:-)
Posted by BillyO on 08 October 2012 18:42
25
Wel boys .. dis sulke tyd. die hele land gaan die week kkk kry. Dis nou kerrie kop koors.!!!
Posted by Baya Blou Bul on 08 October 2012 18:35
24
Dis by verre 'n getrouer weergawe hoe spanne oor 'n tydperk perform het.
Posted by Jimmy on 08 October 2012 17:51
23
Die reels, in geval 2 spanne gelyk op eindig op die punteleer, verskil. In Super rugby kyk hulle na watter span het die meeste wenne, terwyl in CC kyk hulle na punteverskil.
Posted by Loftus123 on 08 October 2012 17:25
22
@16, Ek dink nie die reels verskil nie, maar hulle het 3 bonus punte meer gekry as ons. Ek dink naas die liga punte kyk hulle na bonus punte en dan punte verskil.

LB
Posted by LB on 08 October 2012 15:39
21
In my opinie sal ek Zane Kircher 'n binne senter maak omrede hy baie vinnig van die merkie af is.
Posted by Richie Bloumasjien on 08 October 2012 15:39
20
Ek sit nou en dink, Spies 2013 Super rugby op 7 Flank.
8.Botha
7.Spies
6. Dewalt (Kaptein)
5. Steenkamp
4. Van Der Merwe
3. Kristen
2. Wepener
1. Van Merwe

16. Chilli
17. Greyling
18. Mellet
19. Willemse
20. J Potgieter

5 voorspellers op bench.
Posted by Richie Bloumasjien on 08 October 2012 15:35
19
Tawe span keuse vir Saterdag se wedstryd. As ons bal in hand hou teen die leeus maak dit nie saak wie in die begin span is; My span,

15. Visser (Hierdie ou lyk net better en better)
14. Ndugane (Wys tans enorme goeie vorm)
13. Engelbrecht (Doen als met spoed)
12. Venter (doen goed, maar daar is tans niemand better en moet langer op sy voete probeer bly)
11. Basson ( Fouche moet spassie skep vir Bjorn)
10. Fouche (Bietjie better gelyk Vrydag)
09. Vermaak (Hy en Wepenaar defnitief 'n sprong bo al die ander spellers)
08. Stander (Mr. Reliable)
07. Botha (Goeie speller die, Basson moet vanaf Botha haardloop)
06. Dewalt (Mr. Aanhou, hou van hom as kaptein)
05. Steenkamp (Mr. Consistant)
04 Flip van der Merwe (Lanklaas 'n vol wedstryd gespeel)
03. Kruger (Kirsten is n better impak speller as Werner)
02. Wepenaar (By verre die Blou Bul speller van die jaar)
01. Mellet (Dean moet weer van die bench speel)

16. Chiliboy (Bietjie rusty maar het goed gelyk die tydjie)
17. Kirsten (Baie goed gelyk, sy clean outs is baie goed)
18. Dean (Hy moet net sy kop reg kry - Hy het better vermoe as die gemiddelde speller. Kom nou verbetter Coenie Oostuizen se patroon)
19. Sous Mostert (Ek glo Pine sal gaan vir Jaundre speel, maar ek is ongelukkig nie 'n Jaundre fan. Mostert is n agressief en beweeglik)
20. Warrick Tecklinburg (Fetcher defnitief nodig)
21. Hougaard (Kom ons sien of hy sy world cup vorm kan herwin van die bench.)
22. Cronje (Tweede losskakel noodsaaklik)

Daar is ongelukkig geen plek in my begin span vir Zane Kirchner en Juandre Kruger.

Morne moet die res van die jaar rus.
Posted by Richie Bloumasjien on 08 October 2012 15:25
18
@16...ek het nie eens so na die log gekyk nie.

Die reels verskil seker van die Super reeks, want as ek reg kon onthou het hulle (Super reeks) voorkeur gegee aan die getal wedstryde en nie punte verskil indien 2 spanne gelyk op die log was. Die Stormers het 'n paar keer vorrdeel uit daai reel getrek in die Suid Afrikanse konferensie.
Posted by Honibal on 08 October 2012 15:25
17
@15....Morne gaan die mense stil speel Saterdag as hy gekies word.

Gee die ou kans, jy sal sien die 2 weke af het hom goed gedoen.

Stay true to the blue.
Posted by Honibal on 08 October 2012 15:23
16
Iets wat ek nou glad nie verstaan nie: Die BULLE het een meer gewen as die Cheetahs maar is onder hulle op die log... Kan punteverskil nou wragtag belangriker wees as wen en verloor???? Dit kan mos nie waar wees nie.

Mens kyk tog eers na games gewen en verloor voor jy na punte vir en teen kyk of mis ek iets nou liederlik??
Posted by bloubefoeterd on 08 October 2012 15:20
15
Bullebakkies @ 10 - Julle praat so al asof Mapoe by die Bulle is - is dit waar?
Indien dit is, wonder wat die sin is daarvan, nog 'n senter/vleuel?
Verder hoop ek nie Zane word bo Jurgen gekies teen Lions nie. Jurgen lyk asof hy begin settle en hy is 'n footballer. Met self vertroue hou hy die fort saam met Zane in S/15 as hy hom nie stof in die oë skop nie.
Losskakel bly 'n probleem aangesien daar nie afgesien gaan word van Morné of Fouché nie - die een is nie nou beter as die ander.
Posted by Paarlbul on 08 October 2012 15:17
14
Geluk Bulle julle het die WP mooi gewen , Dis die beste nuus nog om te hoor ons gaan die Leeus aan vat met ons Bokke terug, DANKIE, DANKIE EN NOG MAALS DANKIE, GO BULLS
Posted by Corneluis on 08 October 2012 15:15
13
en dan marcel vad der merwe lyk na n bul van n ou daai
Posted by louisk on 08 October 2012 15:07
12
ek dink ons voorspellers sal goed wees volgende super15 -die agterlyn ouens weet ek nie so mooi -wanneer word die vakante poste gevul soos verdedegings afrigter
Posted by louisk on 08 October 2012 15:06
11
F@8 Flip en juandre het in dunedin goed gespeel. Flip lyk lus vir speel , het sat vir kevin Read goed afgestamp ..
Posted by Baya Blou Bul on 08 October 2012 15:01
10
Ons het vanjaar n hele paar senior spelers gehad van met vorm en beserings gesukkel het. As daardie spelers 2013 op vorm kan wees en ons wysig ons wedstrydplan, gaan ons moelik gestuit word. Ons moet regtig ophou met hierdie skop en jaag gemors.

So hoe gaan ons nou maak met Frans Venter, Jan Serfontein, Wynand Olivier, William Small-Smith, Lionel Mapoe; JJ Engelbrecht vlg jaar? Serfontein en Small Smith gaan seker weer Vodacom Cup speel?

Ons het defnetief genoeg talent om n baie gevaarlike agterlyn te he, ons moet net hul vaardighede gebruik eerder as om hul heeldag skoppe te laat jaag!
Posted by Bullebakkies on 08 October 2012 15:00
9
I will be there so quickly to see my boys playing - such great news we gonna trash the Lions with this lot back in the team. Cant wait to see the team chosen on Wednesday. GO BULLS !!!!!
Posted by BullsRbest on 08 October 2012 14:59
8
lek my lippe af volgende jaar se super 15 dink net --8-spies 7 arno - 6 dewaldt
Posted by louisk on 08 October 2012 14:52
7
Goeie wen Vrydagaand boys, moet erken dis beter as wat ek verwag het. Ons kan die Leeus wen, hoop net net nie ons struikel weer oor die laaste hekkie soos laasjaar nie. Ek sal ook vir Hougaard en Zane op die bank kies. ZVoorlangs sal ek beide Flip en JK op slot kies met Arno, CJ en DP as lostrio. JP en CJ mag dalk omruil.

Posted by Bullebakkies on 08 October 2012 14:48
6
@3 gewonder waars jy ... wel jy het die beste van die reeks sover gemis.
Posted by Baya Blou Bul on 08 October 2012 14:39
5
Fantastiese nuus!!!! Het nou meer hoop vir die SEMIS!
Posted by Andre Jnr on 08 October 2012 14:30
4
My Span( die spelers na die / is wat kan inkom as impak) : 15)Visser/Zane 14)Ndugane/Hougaard 13) JJ 12) Venter 10) Mrone 9) Jano 8) Arno 7)Potgieter/Stander 5) Juandre 4) Flip 3) Werner 2) Willie1) Mallet
Posted by DIE BLOU BAAS on 08 October 2012 14:26
3
Ek was die naweek weg, geen sein geen tv geen niks. Net rustigheid en vrede. Ek kon nie een wedstryd volg of kyk nie. WELL DONE BULLE!! Ek sien dat die dinge begin bymekaar kom. Hierdie span van ons gaan nog GROOT dinge doen. Ek glo ons sal die semis haal. Ek kan nie sien dat die sharks teen griekwas sal verloor nie. wiepie behoort die vrystaat te wen. Ons sal dan ALLES uithaal teen die lions. Ek dink die log sal so lyk:

Sharks
Leeus
wp
Bulle

Eindstryd op Ellispark

Bulle vs Leeus
Posted by Bl@de Runner on 08 October 2012 14:18
2
Dankie, die antwoord my vraag van vorige blog. Ek sê speel hulle almalin die 22, maar nie tenkoste van Jano op die bank nie.
Posted by NETBLOU on 08 October 2012 14:11
1
EERSTE soos die BULLE weer gaan wees!
Posted by Bl@de Runner on 08 October 2012 14:09
VIDEO
Highlights of the Super Rugby match between the Vodacom Bulls and Hurricanes from Loftus Versfeld, Pretoria.
Play   PLAY   MORE VIDEOS
BIRTHDAYS
20 Mei Pieter de Haas
20 Mei Louiz Holtzhausen
20 Mei
21 Mei Henry Rheeders
22 Mei Barries Barnard
23 Mei Jean du Randt
23 Mei Pierre Edwards
23 Mei Rassie J van Vuuren
24 Mei Draadkar de Lange
25 Mei Japie Barnard
26 Mei Hennie Jacobs
27 Mei Johan Reyneke
27 Mei Gert Smit
27 Mei Dylan van Bylevelt
28 Mei Luther Bakkes
28 Mei Johan Marais
28 Mei Devin Oosthuizen
28 Mei Jean Pieters
29 Mei Heini Adams
29 Mei Wium Arlow
29 Mei Fanie Lombard
31 Mei Peet Arnold
31 Mei Anton Leonard
31 Mei Jacques Schutte
31 Mei Alan Zondagh
JOIN US ON FACEBOOK